Vanilla Sky
Fra : Niels Skovmand

Dato : 14-09-02 00:42

Er der nogen der ved hvilken sang der bliver spillet i filmen, der hvor han
hopper ud over taget fra højhuset til sidst?

Den er for fed!

/ Skovmanden!

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 14-09-02 02:18

> Er der nogen der ved hvilken sang der bliver spillet i filmen, der hvor
han
> hopper ud over taget fra højhuset til sidst?
>
> Den er for fed!

Det er nummeret "Njosnavelin (the nothing song)" med den Islandske musiker
Sigur Ros. Hvad jeg lige ved, så er den ikke på noget album, tror kun den er
lavet til filmen, den er bare ikke på soundtracket. Jeg købte det nemlig,
fordi jeg ville have det nummer, det er bare så kanon flot et nummer

Mvh Martin Sjøstran

Fra : -V-

Dato : 14-09-02 03:10

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> lavet til filmen, den er bare ikke på soundtracket. Jeg købte det nemlig,
> fordi jeg ville have det nummer, det er bare så kanon flot et nummer

Jeg har det liggende på digital form (schyyyyyhhh....), hvis det har nogen
interesse?

-V-

Fra : Niels Skovmand

Dato : 14-09-02 09:01

Kan vi lave en bytter?

Kan du evt. poste det i dk.binaer.musik?

Mvh. Skovmand.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-02 19:53

> Kan vi lave en bytter?
>
> Kan du evt. poste det i dk.binaer.musik?

Psst..... jeg kunne også godt tænke mig nummert, sig lige til hvad i gør

--
peet_dk was here... ICQ#71309759
http://www.peet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-02 19:57

Fra : -V-

Dato : 15-09-02 18:04

"peet_dk" <nope> wrote in message

> Psst..... jeg kunne også godt tænke mig nummert, sig lige til hvad i gør

Hvis jeg havde den fjerneste idé om hvordan man skulle gøre, så lagde jeg
det glad og gerne i binaer-gruppen.
Nogle idéer - jeg bruger Outlook Express.

Iøvrigt hentede jeg på det på KaZaA, så det skulle nok være til at finde.

-V-

Fra : Niels Skovmand

Dato : 15-09-02 18:24

Hvad søgte du på, da du fandt den på KaZaa?

Fra : Niels Skovmand

Dato : 15-09-02 18:35

> Hvad søgte du på, da du fandt den på KaZaa?

Glem det, dumt spørgsmål!
Naturligvis: "Sigur Ros - Njosnavelin (the nothing song)"

Fra : Niels Skovmand

Dato : 15-09-02 18:35

> Psst..... jeg kunne også godt tænke mig nummert, sig lige til hvad i gør
>

> --
> peet_dk was here... ICQ#71309759
> http://www.peet.dk

Søg efter den på WinMX, der kan du få den i ordentlig kvali