Skærme
Fijala 3554
DVD På TV'et Hvorfor ikke?
Fra : sus1234

Dato : 13-09-02 22:12

jeg har netop købt mig et Graffikkort med TV-out. det virker også fint
sådan da, idéen med købet var at jeg kunne se mine DVD film på TV'et.
den viser fint Dvix film når jeg flytter skærmbilledet der over og
maximere det!! men putter jeg en DVD-skive i drevet og flytter filmen
over på TV'et kommer der hvis jeg er heldig en lille box med filmen men
maximere jeg denne sker det det på min monitor! kommer der ikke noget
billede er der bare en sort box hvor filmen skulle have været!!
jeg her tildels selv løst problemet ved at gøre fjernsynet til primær
skærm men dettet er jo ikke optimalt at ændre et hvergang der skal ses
film!!
styrre system: XP (dont wonder why!)
afspillere:PowerDVD, mediaplayer
Susanne

http://www.kandu.dk/

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-09-02 09:02

> jeg har netop købt mig et Graffikkort med TV-out.

Så mangler du kun programmet TVtool:
http://www.tvtool.info/index_e.htm

Det kan med et simpelt tryk på en knap skifte mellem TV og
monitor, som primær skærm.

Programmet koster kun 10 euro. Prøv demoen først, den virker
bare kun i 10 minutter ad gangen.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-09-02 10:10

> men putter jeg en DVD-skive i drevet og flytter filmen
> over på TV'et kommer der hvis jeg er heldig en lille box med filmen men
> maximere jeg denne sker det det på min monitor!

Så prøv med zoom player, den kan med sin zoom funktion få billedet
til at blive på TV'et. Samtidigt kan man så bruge 'puteren til noget
fornuftigt, i modsætning med TV-tool, klon, og andre teknikker.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : sus1234

Dato : 15-09-02 13:26

du får pointen fordi at det program du forslog var gratis og det istedet
for at skulle ændre indstillinger bare var en player der var ligeglad
med eventuelle indstillinger! Mange tak for tippet!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-09-02 23:17

> du får pointen
> www.kandu.dk/

Ihhh tak. Jeg elsker at få point. Hvornår kommer de?
Hvorfor var det netop mig der fik pointene og ikke ham den
anden, som også er mig? Han er da ellers lige så flink som
mig har jeg hørt fra ham, nåh nej, mig.

Point point point hurra hurra hurra. Nøj, det kunne være
feeeedt at komme på highscore listen!

Tip: www.kandu.dk er ikke min usenet leverandør.

Måske man skulle overveje at filtrere kandu.dk indlæg fra
i sin newsreader? Jeg får spat hver gang, jeg er så "heldig"
at få point.

mvh
Jeppe Seidelin Dam