Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camedia master 4 med canon ixus 300
Fra : Per Pedersen

Dato : 13-09-02 21:05

Hej
Jeg har en Canon ixus 300 som jeg ikke kan få til at importere direkte i
Camedia master 4.0 via twain eller på anden måde.
Jeg må bruge en omvej for át importere !!
Jeg har Olympus media suite, der er ingen problemer !!!
Måske kan Camedia kun virke med Olympus kamera ??
Jeg bruger Windows XP på min PC.
Har nogen haft samme problem og evt kunne hjælpe.

Mvh
Per

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 17-09-02 17:26

Har du prøvet at opdatere til 4.01

M.v.h.

Niels Jul

Fra : Per Pedersen

Dato : 18-09-02 14:36

Ja det har jeg men jeg har fået at vide at man skal noget der hedder usb2
standard for at det virker.
Og det har kun visse nye kammera.

Mvh
Per