Danske Bank og Mac
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 13-09-02 19:54

Nu vil jeg være rygtespreder (selv om jeg også har set et rygte om at
Britneys Spears skulle have haft sex med Arne Fog Rasmussen

Danske Bank skulle arbejde på et Mac-løsning til netbank. Den skal
afprøves i Sverige først (noget med en lommeregnerlignende gadget der
genererer en eller anden kode til brug ved pålogning)

venlig hilsen

Martin

--
And don't forget to boogie

www.ammentorp.org

Fra : Peter Kiil

Dato : 13-09-02 20:21

in article 1figvcu.vhtu9e1wh1s8wN%martin@FJERNMIGammentorp.org, Martin
Ammentorp at martin@FJERNMIGammentorp.org wrote on 13/09/02 20:54:

> Nu vil jeg være rygtespreder (selv om jeg også har set et rygte om at
> Britneys Spears skulle have haft sex med Arne Fog Rasmussen

Hvem er Arne Fog Rasmussen? En man burde kende?
--
/peter

"When the President does it, that means that it's not illegal."
Richard Nixon.

Fra : thomas tomcat

Dato : 13-09-02 20:29

in article B9A8074D.1FCDB%spam@kiil.net, Peter Kiil at spam@kiil.net wrote
on 13/09/02 21:21:

> Hvem er Arne Fog Rasmussen? En man burde kende?

Jeg har hørt om "Horny" Fjaag Rasmussen -- er det densamme?

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-09-02 16:08

Man SKAL jo passe på, hvad man udbreder på nettet, ik'? :-0

venlig hilsen

Martin

Fra : thomas tomcat

Dato : 16-09-02 00:09

in article 1fiifks.g555q217hr6e8N%martin@FJERNMIGammentorp.org, Martin
Ammentorp at martin@FJERNMIGammentorp.org wrote on 14/09/02 17:08:

> Man SKAL jo passe på, hvad man udbreder på nettet, ik'? :-0
>
> venlig hilsen
>
> Martin

Ja, jeg bryder sammen og tilstår: Det var opfundet til lejligheden.

Men ha ka sguda å bare la vær å ha sån et godt navn til dril.

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 14-09-02 15:26

Martin Ammentorp wrote:

> Danske Bank skulle arbejde på et Mac-løsning til netbank. Den skal afprøves
> i Sverige først (noget med en lommeregnerlignende gadget der genererer en
> eller anden kode til brug ved pålogning)

Det lyder interessant - måske bruger man S|E|B-løsningen (den svenske løsning
med "digipass", ikke den danske, den er baseret på IBM-teknologi og fungerer
kun med Windoze).

/Ulrich