Min kæreste sprang
Fra : Clark Kent

Dato : 13-09-02 18:33

Hej til alle

Da vi pumpede i forgårs, sprang min kæreste. Hun har nu et stort hul dernede
i stedet for de to hun plejer at have. Hvad skal vi gøre?
Kan jeg få opereret min monsterstang mindre?

Fra : Lars Ehlers

Dato : 13-09-02 19:10

On Fri, 13 Sep 2002 19:33:03 +0200, "Clark Kent" <haribo@lakrids.dk>
wrote:

>Da vi pumpede i forgårs, sprang min kæreste. Hun har nu et stort hul dernede
>i stedet for de to hun plejer at have. Hvad skal vi gøre?
>Kan jeg få opereret min monsterstang mindre?

Du må ned til cykelhandleren og købe nogle lappegrejer. Alternativt
kan du evt. investere i en ny oppustelig dukke....

Lars

Fra : H.O.T

Dato : 13-09-02 19:45

--

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du må ned til cykelhandleren og købe nogle lappegrejer. Alternativt
> kan du evt. investere i en ny oppustelig dukke....
>
> Lars
>
> Hjælper det mod hans ego??????

Hej med jer, hvis vi ikke er enige så tryk på linket
http://amishrakefight.org/gfy/

Henrik

Fra : Anders And

Dato : 13-09-02 21:51

> Da vi pumpede i forgårs, sprang min kæreste. Hun har nu et stort hul dernede
> i stedet for de to hun plejer at have. Hvad skal vi gøre?
> Kan jeg få opereret min monsterstang mindre?

Måske skal du bare skifte dukken ud med et kraftigt lastvognsdæk, det er jo også oppusteligt og
må da vel kunne klare mosten med din voldsomme tæppebanker!
Sådan et dæk kan jo også klare noget headbanging, som du åbenbart ynder.

Rap

Fra : Dan Andersen

Dato : 13-09-02 23:28

"Clark Kent" <haribo@lakrids.dk> wrote in message
> [...]
dernede
> i stedet for de to hun plejer at have. Hvad skal vi gøre?
> Kan jeg få opereret min monsterstang mindre?

Er jeg den enste som er ved at være træt af hans ligegyldige indlæg og
kommentar i DSS ?

Mvh

Dan Andersen

Fra : Gudrun

Dato : 13-09-02 23:32

"Dan Andersen" <da@da.da> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>Er jeg den enste som er ved at være træt af hans ligegyldige indlæg og
>kommentar i DSS ?

Næ, men ingen svar plejer at betyde at det bliver kedeligt at skrive,
så det...

Ind imellem ser vi jo en snert af den seriøse Supermand også, så bare
vær selektiv...

>Mvh
>
>Dan Andersen

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Henning

Dato : 16-09-02 20:21

Dan Andersen wrote:
> "Clark Kent" <haribo@lakrids.dk> wrote in message

> Er jeg den enste som er ved at være træt af hans ligegyldige indlæg
> [...]

Brug bloker afsender funktionen.
Bedre end at svare på troll's

MVH
Henning

Fra : Peter Juhl

Dato : 16-09-02 23:10

Henning wrote:

> Brug bloker afsender funktionen.
> Bedre end at svare på troll's

Jeg har prøvet - men det fjerner stadig ikke dine indlæg.

/Peter