Nyt fra Tonight
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-09-02 18:12

Ja så er der netop kylet en cd på gaden fra det populære dansebandorkester
"Tonight" fra Nykøbing, på Mors.
Det er godt nok noget vældig smørrelse til trommehinderne. De har en lyd
som kan sammenlignes med de allerbedste svenske dansebands, f.eks.
"Vikingerne". Der er meget mere svensk sound på cd-en, end der er på den nye
Kandis-cd.
Hvis nogen vil købe cd-en skal den nok bestilles hjem. Orkesteret plejer
ikke at profilere sig ret kraftigt, f.eks. ingen tv-reklamer. Men jeg kan
garantere for kvaliteten, hvis man kunne tænke sig at høre det absolut
populæreste og førende orkester fra den ø i Nordvestjylland, som efter
slagermusikkens enorme gennembrud, nu snart hopper på vognen og får Danmarks
eneste kommercielle dansktop/slagermusikradio. Vi glæder os.

Hilsen Åge

Fra : Jesper Barrit

Dato : 13-09-02 18:54

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> snart hopper på vognen og får Danmarks eneste kommercielle
> dansktop/slagermusikradio. Vi glæder os.

Der er pep i dig her til aften, hva' ?

Mvh Jesper Barrit

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-09-02 20:16

Jesper Barrit <midi@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d82267f$0$11435$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Der er pep i dig her til aften, hva' ?
>
> Mvh Jesper Barrit
___

Jov deetttt..... og så er Danmarks forholdsvis nye komet på musikhimlen
"Jeanette Sund" med på cd-en.
Hun synger på skæring 3 "Noget Fornemt". Hun synger forresten også fornemt.
Sidder netop og lytter til cd-en.

INGEN COMPUTERMANIPULATIONSDUNKMUSIK HOS TONIGHT
På cd-omslaget står der forresten at "Tonight" sætter en ære i selv at
spille alt hvad der høres, både musik, vokal, kor m.v. - ligesom cd-en også
er produceret af "Tinight" selv. Jov-jov. Det er så`n noget musik med
"godaw" i.

hILSEN åGE

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 15-09-02 22:37

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> De har en lyd
> som kan sammenlignes med de allerbedste svenske dansebands,

Altså nogenlunde som om den var optaget i en dagligstue på 4. sal,
hvor Ole-Bendt har opstillet sin Amiga 500?