GS550 specs?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 13-09-02 17:54

Jeg var i dag ude og prøvekøre en skøn maskine. En Suzuki GS550 fra 1977,
men total renoveret fra A-Z + nogle få ændringer. Hold op hvor er den bare
herlig. Nå, men nogen der ved hvad acc tiderne og topspeed osv er på den?
Kunne desværre ikke komme over 100 miles pr. hour pga trafikken

/Lars

Fra : JSM

Dato : 13-09-02 19:14

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> herlig. Nå, men nogen der ved hvad acc tiderne og topspeed osv er på den?
> Kunne desværre ikke komme over 100 miles pr. hour pga trafikken

Jeg poster lige hvad mc-revy 78 har at sige om den i dk.binaer.motor under
overskriften "GS550Mcrevy"
mvh
Jesper

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 13-09-02 19:22

> Jeg poster lige hvad mc-revy 78 har at sige om den i dk.binaer.motor under
> overskriften "GS550Mcrevy"
> mvh
> Jesper

Tak for det :)

Fra : Jens Arnfast

Dato : 13-09-02 20:41

kan også findes på http://www.squad.dk/mcrevyen/1978/
--
-jens

"Me no internet, only janitor, me just wax floors."