On Fri, 13 Sep 2002 16:52:41 +0200, "Kevin" <kevin@webtempel.dk>
wrote:
>Hvordan får jeg købet annulleret og pengene retur?
I det følgende antager jeg, at du har bestilt webhotellet som
privatperson.
Du skriver til udbyderen og beskriver problemerne nøjagtigt. I samme
brev give du dem en rimelig frist (7-14 dage) til at løse problemerne,
samtidig med at du påpeger at hvis problemerne ikke løses vil du
ophæve aftalen, da den i så fald vil være misligholdt.
Hvis problemerne fortsætter efter fristens udløb sender du dem et nyt
brev og gør klart at du ophæver aftalen og kræver tilbagebetaling af
det beløb du har betalt.
Betales beløbet ikke frivilligt må du igang med Forbrugerstyrelsen
eller evt. retssag.
--
Jakob Paikin, advokat
Advokatkontoret Fabritius Tengnagel & Heine.
www.dklaw.dk
Bemærk at ovenstående ikke er egentlig advokatrådgivning.
Ovenstående indlæg er i øvrigt min personlige opfattelse og ikke nødvendigvis advokatkontorets.