Link til .eml email fil..
Fra : High End

Dato : 13-09-02 12:51

Jeg har ud fyldt en mail med modtager addresse, og laver et spørgeskema som
man kan sætte nogle x'er i. Den email har jeg så gemt som en .eml fil.

Men hvis jeg link til den fil, åbner den mailen i et explore vindue...
Kan man ikke få den til at åbne en .eml fil i et outlook vindue, så man kan
sætte nogle x'er i skemaet og trykke send...

Jeg kender til mailto: ...... body=...
Men der kan jeg ikke lave tables, som jeg bliver nødt til at bruge til dette
formål...

håber i kan hjælpe...

Michael
www.triopop.dk

Fra : fhe

Dato : 13-09-02 13:18

Måske følgende løser problemet:

Lav din meddelelse i .htm format, gem det i mappen brevpapir under
Programmer/Fælles filer/Microsoft shared/brevpapir.
Åbn Outlook og vælg brevpapir (Ny meddelelse - vælg brevpapir).
Anvend dit nye brevpapir og gem det som .eml i mappen "Kladder"

Hilsen Flemming

Fra : High End

Dato : 13-09-02 14:01

> [...]
> Åbn Outlook og vælg brevpapir (Ny meddelelse - vælg brevpapir).
> Anvend dit nye brevpapir og gem det som .eml i mappen "Kladder"

Tak for svaret, men jeg tror du misfortod mig...
Folk der er inde på min side, skulle kunne trykke på et link, hvor der så
åbnes en mail, hvori der står nogle ting som de skal sætte x ved...