Kan ikke afspille en VCD film?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-09-02 12:04

Jeg har hentet en film og extractet den med ISObuster.
Jeg har forsøgt PowerDVD XP og BSplayer men ingen af disse er istand til at
afspille filmen.
BSplayer går helt i sort, imens der er lyd og flimmer på PowerDVD.

Hvad kan der være galt?

Mvh Thomas

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-09-02 12:09

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> afspille filmen.
> BSplayer går helt i sort, imens der er lyd og flimmer på PowerDVD.

Jeg tror du vil være bedre stillet hvis du spurgte i dk.edb.videoredigering

Kim Larsen

Fra : Anders

Dato : 13-09-02 13:01

Prøv bare at afspille filen der ender med *.dat, hvis nok i mpeg mappen.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-09-02 15:48

"Anders" <anders@and.it> skrev i en meddelelse
> Prøv bare at afspille filen der ender med *.dat, hvis nok i mpeg mappen.

Det virker heller ikke.

Mvh Thomas