Konvertering af karakteret i fil (AØÅ)
Fra : Peter Knudsen

Dato : 21-02-01 22:49

Hej!

Jeg har fået en kommasepareret fil på en diskette, hvor æ ø å ikke er
korrekte.
Hvordan får jeg konverteret disse om til danske tegn? Filen er i et for mig
ukendt format, men den kan læses i de fleste teksbehandlere.

Mvh. Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-02-01 10:56

Hej

De fleste databaser kan læse kommasepareret filer, f.eks. Access kan hente
fra både dos og ansi (windows).
Den fil du har er sikkert fra dos.

--
/ Peter