Fejl : Current provider does not support t~
Fra : Søren Altmann

Dato : 13-09-02 09:57

Hej NG,

Jeg får - uvist af hvilken årsag - ovenstående fejl når jeg forsøger at
sætte et index i VB.NET mod en MS Access 2002 database.

Kan nogen hjælpe mig ? Min rutine står nedenfor... messageboxen returnerer
false - skulle gerne være true.

// Søren

Sub OpenDatabase()

Dim sDatabaseName As String
Dim rstTable as ADODB.RecordSet

sDatabaseName = Application.StartupPath & "\database.mdb"

rstTable.Open("Table", "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;" & "Data Source="
& sDatabaseName & ";" & "user id=admin;password=;",
ADODB.CursorTypeEnum.adOpenKeyset, ADODB.LockTypeEnum.adLockOptimistic)

MsgBox(recWeek.Supports(ADODB.CursorOptionEnum.adIndex))

End Sub

Fra : Søren Altmann

Dato : 15-09-02 20:18

Ingen hjælp ??

Snøft..

// Søren

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-09-02 20:22

Som svar på skriblerier forfattet af Søren Altmann

> Ingen hjælp ??

Jeg skal da gerne give et forsøg

> Snøft..

Men jeg bruger ikke VB dotNET

Det er Access 2000 provideren

Er du sikker på at Access 2002 supporterer indexes via OLEDB/ADO?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Søren Altmann

Dato : 17-09-02 11:30

> Det er Access 2000 provideren
Hmmm.. Hvad skulle den hedde til Access 2002 ?

> Er du sikker på at Access 2002 supporterer indexes via OLEDB/ADO?

Ja, det gør den ihvert fald når jeg bruger VB6, med identisk kode...

Jeg er gået i en anden retning nu: System.Data.OleDb

Men det ville nu være nemmere at gøre som man plejer

// Søren