Lidt OT: SPH Motor i Weekenden ?.
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-09-02 09:52

Er der nogen herfra der kommer til SPH motor her i Weekenden ?

http://www.sphmotor.dk/ se under 'Arrangementer'

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Benz...

Dato : 13-09-02 11:10

Ja men du kender mig ikke alligevel...

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 13-09-02 11:36

> Er der nogen herfra der kommer til SPH motor her i Weekenden ?

Helt sikkert :)

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Niller

Dato : 13-09-02 12:33

Hej Dennis

> Er der nogen herfra der kommer til SPH motor her i Weekenden ?

Jeg kommer måske, afhænger lidt af om jeg kan udskyde/afkorte børnepasningen
:-/

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Niller

Dato : 13-09-02 16:46

Jeg regner med at være der imorgen ved 12-13 tiden

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-09-02 16:56

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse news:3d81ccfe$0$180$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Dennis

> Jeg kommer måske, afhænger lidt af om jeg kan udskyde/afkorte børnepasningen
> [...]

Øhhhh. Hvad drejer der her sig om??.
Citationsteknik på www.usenet.dk

Ole

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 13-09-02 20:11

Øhhhh. Hvad drejer der her sig om??.
Citationsteknik på www.usenet.dk

Det drejer sig om åbenthus hos SPH motor i Næstved...

Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Benz...

Dato : 13-09-02 14:25

Udklip fra linket:
Åben hus

Så er den næste åben hus dato fastlagt, det bliver den 14 &15 september fra
kl 9.00 til 17.00

Der vil blive testkørsel fra Harley-davidson, Yamaha, Aprilia og Honda.

Hvis der er nogen der er intereserert i at komme og udstille eller sælge
noget der er relateret til MC-branchen hører vi gerne fra dig.

Vi bringer løbende nyt om programmet her på siden

Lig endelig mærke til : Vi bringer løbende nyt om programmet her på siden.
Delen. Hmm... Hvornår har de måske tænkt sig at bringe dem... Søndag ved en
17:00 tiden...
Bonderøve siger jeg bare!!!!

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 13-09-02 16:14

Jeg tror også lige jeg kigger forbi!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-09-02 01:39

> Er der nogen herfra der kommer til SPH motor her i Weekenden ?

Jeg overvejede det indtil jeg hørte at man skal komme rigtigt tidligt for at
være heldig at få 10 min. på drømmecyklen. Det gider jeg ærligt talt ikke at
bruge en hel dag på... Jeg venter til Fisker får nogle cykler jeg kan
prøvekøre i lidt længere tid.

Men jeg håber da i andre har en god dag med masser af dæk-sparken

Hilsner,

Tony