Hjælp til en GTA III mission
Fra : Dopedog

Dato : 13-09-02 08:42

Ja jeg sidder fast i den mission der hedder ... Van Heist tror jeg ... det
er en af de første missioner hvor man skal skade en penge-transport og
derefte køre den en sted hen MEN jeg bliver ALTID snuppet af pannerne når
jeg kører i penge-transporten .... nogen gode råd???

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,