Polér skiver , sorte ?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-09-02 07:39

Der må være nogle af jer "hoveder" der bruger polér skiver til boremaskinen?
Købte selv et sæt, og opdagede 2 dage efter at de hos louis havde et sæt til
45kr mod de 160kr jeg gav !

Nå, men pyt med det. Jeg har været igang med den, men den bliver sort , og
det smitter sq af på cyklen. Især broen på styret ser sort ud efter en
omgang. Det kan da fjernes med en klud og lidt gnubben...

Men skal det virkelige være sådan?
Og en helt anden ting. Bagsvingeren. Er den beskyttet af et eller andet,
eller må man gerne polere på den indtil den skinder så meget at det ikke er
til at holde ud at se på?

/Thomas
GSX-R 250 - Mangler strøm

Fra : Armand

Dato : 13-09-02 15:48

Thomas Buus Andersen <t-buus@get2net.dk> skrev i en

> [...]
> det smitter sq af på cyklen. Især broen på styret ser sort ud efter en
> omgang. Det kan da fjernes med en klud og lidt gnubben...

man kan kun polere lakerede overflader og rene metalliske overflader
(Alu og krom). Forgaffelbroerne er kun malet(!)!

> [...]
andet,
> eller må man gerne polere på den indtil den skinder så meget at det

Jeg mener at kunne huske at den er malet sølvgråagtig - Den kan sagtens
tåle at blive poleret men det er et herrejob at komme helt omkring på'en
og det kræver mindst en afmontering

--
Armand.