Jesus som mongol?
Fra : Per Rønne

Dato : 13-09-02 06:30

I dagens udgave af Sydsvenska Dagbladet kan man på:

http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?version=82362

se at nu skal Jesus i en musical spilles af en person med Downs syndrom.

Samtidig kan man se at musical'en skal være et led i debatten om den
islamiske indvandring.
--
Per R.

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 13-09-02 07:03

"Per Rønne" <per.ronne@post.cypercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> se at nu skal Jesus i en musical spilles af en person med Downs syndrom.
>
> Samtidig kan man se at musical'en skal være et led i debatten om den

Ja det er skrækeligt som nogen kan finde på at trampe på ømme ligtorne. Lad
os endelig pleje vore afvigerfordomme i fred.
vagn

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-09-02 08:13

> [...]
>
> http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?version=82362
>
> se at nu skal Jesus i en musical spilles af en person med Downs syndrom.

Tja, den slags kan vel kun foregå i det politisk korrekte Sverige? Jeg kan
ikke rigtig tage det seriøst.

> Samtidig kan man se at musical'en skal være et led i debatten om den
> islamiske indvandring.

Aha. Du mener altså at der er tale om de skumle "muhammedaneres"
konspiratoriske anslag mod Kristendommen ved at fremstille Jesus som
"mentalt udfordret" og disciplene som per...(ups!) "nysvenskere"?

I så fald er dette vel ikke den rigtige gruppe?

Anders Peter Johnsen