Slanke og udrenselses kur
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 12-09-02 23:07

Hej alle.
Jeg har fået anbefalet en kur der bliver kaldt... Rasayana kuren.
Den består af nedenstående som varer 2 uger, i uge 2 bliver doseringerne
fordoblet ,
jeg vil lige tilføje at jeg ikke går på den kur for at slanke
mig,vedkommede der har anbefalet mig den,
mener at det er en god ting at gøre, en gang om året.
Der var en som der fortalte at det nok ikke var så sundt alligevel.
Nu vil jeg gerne høre om der er nogen i NG som kender til det, som evt. kan
råde mig?

På forhånd tak.
Hans.

Slanke og udrenselses kur (uge 1)

Måltid 1 (morgen)
Arabiamin (1) Før maden 10 dråber i lidt vand

Rasayana (1) 2 stk. efter maden
Solidamin (10) 5 dl. I lidt vand efter maden

Måltid 2 (Middag)

Rasayana (2) 3 stk. fter maden
Solidamin (10) 5 dl. Efter maden i lidt vand.

Måltid 3 (Aften)

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-09-02 09:49

"Hans Jørgensen" wrote:

> Hej alle.
> Jeg har fået anbefalet en kur der bliver kaldt... Rasayana kuren.

Aldrig hørt om den.

> [...]
> mig,vedkommede der har anbefalet mig den,
> mener at det er en god ting at gøre, en gang om året.

Hvem har anbefalet? Dem der vil sælge det?

Hvad skulle den gøre godt for?

I hele taget, hvad siger din sunde fornuft dig?

> Der var en som der fortalte at det nok ikke var så sundt alligevel.
> Nu vil jeg gerne høre om der er nogen i NG som kender til det, som evt. kan
> råde mig?

Hvorfor skulle den ikke være sund?

> Arabiamin
> Rasayana