Kawasaki's nye modeller
Fra : Allan jørgensen

Dato : 12-09-02 22:21

den nye ZX-6R - ZX636B - 2003 model på http://www.ca-mc.dk/

damn den ser ond ud.

Allan
fzr600us

Fra : KLAUS KRISTENSEN

Dato : 12-09-02 22:32

"Allan jørgensen" skrev i en meddelelse den nye ZX-6R - ZX636B - 2003 model
http://www.ca-mc.dk/
damn den ser ond ud.

- ja ja, men hvad koster den?

klaus

Fra : Allan jørgensen

Dato : 12-09-02 22:50

"KLAUS KRISTENSEN" <kkonkawa@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:VI7g9.1270$Re6.2644@news.get2net.dk...
> - ja ja, men hvad koster den?

tja sikkert mere end jeg har råd til

Allan
fzr600us

Fra : Per Emborg

Dato : 13-09-02 00:07

Hva' fa'en - er der ikke nogen ny zx9r ?
--
Per Emborgs kone
mail@kvikkerten.dk

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk.dk> skrev i en
meddelelse news:128g9.71890$ww6.5045642@news010.worldonline.dk...

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 13-09-02 16:41

"Per Emborg" <mail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> Hva' fa'en - er der ikke nogen ny zx9r ?
> --
> Per Emborgs kone

Nej jeg tror der måske kommer en ny zx10r, istedet..???? det er der jo lagt
lidt op til????

BRian W.

" som tror at modelår 2003 bliver spændende??+""

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-09-02 07:14

Allan jørgensen wrote ...
> den nye ZX-6R - ZX636B - 2003 model på http://www.ca-mc.dk/

Nu er jeg (igen) forvirret... Hvad er så forskellen på ZX-636R og
ZX-6RR? Udover at RR modellen åbenbart i øjeblikket er det samme som en
grøn 636.

Men måske man skulle begynde at spare sammen til at blive Kawa ejer...

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-09-02 08:09

On 13 Sep 2002 06:13:50 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

>Nu er jeg (igen) forvirret...

Stakkels dig Mikkel - Du har det hårdt

> Hvad er så forskellen på ZX-636R og
>ZX-6RR? Udover at RR modellen åbenbart i øjeblikket er det samme som en
>grøn 636.

Nu er det så heller ikke liiiiige til at se på billederne,men ZX-6RR
er en limited ed. beregnet på 600 prod. racing med bl. a anden motor
og chassiselementer.

>Men måske man skulle begynde at spare sammen til at blive Kawa ejer...

Eller også skulle man ikke .

-M

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-09-02 08:23

On Fri, 13 Sep 2002 09:08:40 +0200, Michael K. S. <MichaelKS@image.dk>
wrote:

>Nu er det så heller ikke liiiiige til at se på billederne,men ZX-6RR
>er en limited ed. beregnet på 600 prod. racing med bl. a anden motor
>og chassiselementer.

Hmmm - Anden motor-ECU skulle der så lige have stået....

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-09-02 08:40

Michael K. S. wrote ...

> Stakkels dig Mikkel - Du har det hårdt

Overhovedet ikke. Jeg arbejder med forvirring, kaos og blændværk hver
dag

> Nu er det så heller ikke liiiiige til at se på billederne,
> men ZX-6RR er en limited ed. beregnet på 600 prod. racing
> med bl. a anden motor og chassiselementer.

En homologeringsmodel?
Anyway, så bliver _den_ nok for dyr...

> Eller også skulle man ikke .

Pfffft. Sagde Honda manden...
Men lad os nu lige se priser på Kwacken og *host* den nye CBR.
Det kunne jo være man bare skulle nøjes med en ekstra MZ...

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-09-02 09:03

On 13 Sep 2002 07:40:23 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

>En homologeringsmodel?

Ja noget i den stil

>Anyway, så bliver _den_ nok for dyr...

Tjah,nu er det jo så meningen at den skal køre på en racerbane ik'
,så ingen afgift vel,iøvrigt er forskellen ikke så stor igen.Du kan
selv læse lidt om den her,hvis du virkelig interesserer dig for den
slags skrammel )

http://www.motorcycle-usa.com/news.asp?News=1&ID=3719

>Pfffft. Sagde Honda manden...

"NEj-nej" - Hvor vil du hen ? Jeg kører Aprilia - sandsynligvis også
i 2003,meeeen skulle jeg på et tidspunkt få lyst (og økonomi) til den
nye 600 std. klasse som starter i 2003,så jow så bliver det jo nok en
CBR600RR (eller gammel R6 - for de er ved at være ok - billige),selvom
jeg altså stadig hellere vil have en lettere,mindre cykel,men hvis de
nu aldrig gider lave sådan een kan jeg jo vente til jeg bliver grøn i
hovedet.

>Men lad os nu lige se priser på Kwacken og *host* den nye CBR.
>Det kunne jo være man bare skulle nøjes med en ekstra MZ...

Tjah - jeg tøffer rundt på en lånt GS450'er i øjeblikket,den er
ufattelig ringe i forhold til min racer,men den udfylder dog alliwl et
basalt transportbehov,bruger den lidt som en stor knallert

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-09-02 11:10

Michael K. S. wrote ...

> Ja noget i den stil

> Tjah,nu er det jo så meningen at den skal køre på en
> racerbane ik'

Jow, men hvis den skal bruges til homologering må der jo nødvendigvis
komme en "gade option". Og *den* bliver dyr.

> http://www.motorcycle-usa.com/news.asp?News=1&ID=3719

Jeg synes nu den ser fræk ud. Selvom de for min skyld godt lige måtte
runde bagenden en anelse af - man kan jo skære sig på den!
På papiret ligner den jo også en værdig konkurrent til CBR600RR. Jeg
havde aldrig troet at jeg skulle skrive dette men, kwacken og den nye
CBR får jo en R6 til at ligne en 3hjulet cykel

Viva la Revolution!

> "NEj-nej" - Hvor vil du hen ?

Jeg prøver bare at antænde en religionskrig. Det er så længe siden

> [...]
> til den nye 600 std. klasse som starter i 2003,så jow
> så bliver det jo nok en CBR600RR (eller gammel R6

Ja umiddelbart lyder det som en rigtig skæg klasse. Jeg håber den
holder et par år, så jeg også kan nå at være med.

> [snip] GS450'er [snip] en stor knallert

, ja det kan vi blive enige om
Men jeg må hellere tie stille når jeg i øjeblikket lader mig
transportere offentligt...
(men en Gumse kan jo bruges til alt - PerPs kan ihvertfald ! )

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-09-02 11:31

On 13 Sep 2002 10:09:33 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

>Jow, men hvis den skal bruges til homologering må der jo nødvendigvis
>komme en "gade option". Og *den* bliver dyr.

Naturligvis,den viste er jo netop homologeringsmodellen,med lygter
båt-horn og hele mole-tjavsen...det jeg blot ville antyde var at sådan
en fætter nok ikke giver så meget mening som gade-cykel (fælles for en
række cykler i virkeligheden),så sådan en køber man "naturligvis" kun
til race....eller hvis man er en clue-less wanker

> Jeg
>havde aldrig troet at jeg skulle skrive dette men, kwacken og den nye
>CBR får jo en R6 til at ligne en 3hjulet cykel

3-hjulet cykel - *LOL*....

>Viva la Revolution!

*Kongen er død* - længe leve kongen

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-09-02 11:37

Michael K. S. wrote ...

> Naturligvis,den viste er jo netop homologeringsmodellen,med lygter
> båt-horn og hele mole-tjavsen...

Jeg synes stadig det ligner en grøn 636B... But I get the point.

> så sådan en køber man "naturligvis" kun
> til race....eller hvis man er en clue-less wanker

eller 3: hvis man har penge til en RR på plader. Så skal man da ha'
lov.

At fattigrøve som mig så kan gå og synes de er no'en wankere kan de jo
være lige glade med

--
Mikkel

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-09-02 09:33

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOsporty.dk> skrev i en meddelelse
den nye ZX-6R - ZX636B - 2003 model på http://www.ca-mc.dk/

damn den ser ond ud.

Den der, ZR1000 ser sq' da også lidt sprød ud

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Mads Lund

Dato : 13-09-02 11:29

den nye ZX-6R - ZX636B - 2003 model på http://www.ca-mc.dk/

damn den ser ond ud.

Hmm, tja den er da anderledes. Men hvor er Ram air indsugningen blevet af ?
Er det luft kanalen lige under kåbeglasset eller hva' ?

Mads Lund
Gammel Kwack

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-09-02 11:35

On Fri, 13 Sep 2002 12:29:26 +0200, "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk>
wrote:

>Hmm, tja den er da anderledes. Men hvor er Ram air indsugningen blevet af ?
>Er det luft kanalen lige under kåbeglasset eller hva' ?

Jeps,og den bliver ledt gennem kronrøret RC51-style...

-M

Fra : MC

Dato : 13-09-02 22:21

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOsporty.dk> wrote in message
den nye ZX-6R - ZX636B - 2003 model på http://www.ca-mc.dk/

damn den ser ond ud.

Allan
fzr600us

Jo har du også set Z1000 ??? der er sq da også for fed !! bare man havde
pengene til sådan en cykel ! )

--
Steen
CB 1100 F 85` Street Fighter Style