Rush Hour 2
Fra : Silver

Dato : 12-09-02 21:01

Fnis....har lige set Rush Hour 2 færdig nu og jeg kan ikke lade være med at
grine over Chris Tucker og Jackie Chan's sammenspil, de 2 er det perfekte
tumpet makkerpar syntes jeg, er der egentlig planer om at lave en 3'er i
serien?.

Mvh
Silver

Fra : CK

Dato : 12-09-02 21:18

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> tumpet makkerpar syntes jeg, er der egentlig planer om at lave en 3'er i

Ja det er der!

http://us.imdb.com/Details?0293564

Mvh
Christian

Fra : Per.K

Dato : 13-09-02 14:20

"CK" <ckusknerNOSPAM@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
Og hvis det er DVD´en du har kan du se en lille afsløring af det i ekstra
materialet.
Den ligger under fraklips.
I et af klipsne siger Chris: DAMN, he is not gonna be in Rush Hour 3

Venligst Per

Fra : Silver

Dato : 13-09-02 21:07

Stor tak til jer begge, den skal så sandelig ses i biografen til den tid det
er helt sikkert :D

Mvh
Silver