ScrollBars
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 12-09-02 21:23

Hej NG

Et lille problem for jer, men jeg kan ikke finde ud af det.
På en form er der en DBGrid, felterne i Grid'en er flere end de vises i
Grid'en og den ScrollBars der er i
bunden, den virker ikke.
Der er ingen steder i Propeties i Grid'en hvor jeg kan sætte ScrollBars.
Hvorledels får jeg sat den til, således at jeg kan flytte hen ad felterne.
m.v.h.'
ole

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 13-09-02 19:36

"Ole J. Hansen" <ojh@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> På en form er der en DBGrid, felterne i Grid'en er flere end de vises i
> Grid'en og den ScrollBars der er i
> bunden, den virker ikke.
Hej alle
Jeg har selv fundet ud af det, jeg har i koden skrevet:

DBGrid1.Enabled = True

og nu virker den.
m.v.h.
ole