Nyt display i nokia 3310
Fra : Ukendt

Dato : 12-09-02 20:06

Jeg var så uheldig at tabe min 3310'er på gulvet så displayet
flækkede. Mit spørgsmål er nu: Kan det lade sig gøre selv at skifte
det ud (min makker påstår han kan) og i så fald, hvilket displaytype
er det der sidder i en 3310'er. og hvor kan man evt. købe et sådant.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.... På forhånd tak ;)

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 12-09-02 20:40

t-hansen.dk har displays svjh

Fra : helloo.dk

Dato : 13-09-02 16:47

Thansen er MEGET dyr.. Jeg tager kun 200,- for det.. 250,- hvis det skal
sættes i og det er incl. Moms.
se www.helloo.dk

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.