Diablo expired :(
Fra : Black-Out

Dato : 12-09-02 20:27

Ok ! Jeg har ikke spillet d2x (Diablo 2 Expansion) I et godt stykke tid
nu... Jeg ved udmærket at efter 3 måneder uden at spille bliver ens mænd
ubrugelige osv. Men ! Tiden gik hurtigt og nu kan jeg ikke bruge mine mænd
:( Er der overhovedet nogen som helst måde jeg kan få mine mænd tilbage på?
! Jeg ber jer ! Help me plz..

Fra : Devast8or

Dato : 12-09-02 20:45

Jeg tror ikke du skal regne med det. Jeg har ikke set noget nogle steder om
at det kan lade sig gøre. Når først de er slettet fra Blizzards server er de
jo væk.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Martin_P

Dato : 13-09-02 06:39

On Thu, 12 Sep 2002 21:27:10 +0200, "Black-Out" <wop@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>:( Er der overhovedet nogen som helst måde jeg kan få mine mænd tilbage på?

sorry - nej du kan ikek få dem tilbage - de er væk...

Martin_P

Fra : Highlander

Dato : 13-09-02 09:19

"Black-Out" <wop@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mænd
> :( Er der overhovedet nogen som helst måde jeg kan få mine mænd tilbage

Gone like my last paycheck gone gone away
Gone like the car I wrecked gone gone away
Gone like a fifth of gin gone gone away
Gone like the shape I'm in gone gone away
My baby's gone away

Gone like a Nixon file gone gone away
Gone like my landlord smile gone gone away
Gone like the furniture gone gone away
Gone like the rest of her gone gone away
My baby's gone away

( John Hiatt )

--
You snooze, you lose

Fra : Black-Out

Dato : 13-09-02 12:43

:*(

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-09-02 19:17

Highlander wrote:

Snip

> ( John Hiatt )

Najs!

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-09-02 09:55

"Black-Out" <wop@oncable.dk> wrote in message
> :( Er der overhovedet nogen som helst måde jeg kan få mine mænd tilbage
på?
> ! Jeg ber jer ! Help me plz..

Hvorfor har du dem online ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Devast8or

Dato : 17-09-02 11:17

Det er svært at spille på realms uden at ens characters er online :)

Devast8or

--
Spamfilter activated