K: Nyt display I T65
Fra : [2920]Magnus Alkil

Dato : 12-09-02 19:53

Hvor meget vil det koste mig at skifte display i en T65 og hvem vil gøre det
i København ??

Magnus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-09-02 19:58

"[2920]Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> wrote in message
> Hvor meget vil det koste mig at skifte display i en T65 og hvem vil gøre
det
> i København ??

Kan sikkert ikke betale sige.. Køb en ny telefon

Fra : Nuggi

Dato : 13-09-02 05:44

Du kan få en pris ved at ringe til Teleservice i København

kig på. www.teleservice.com

Nuggi

Fra : Nick

Dato : 24-09-02 20:38

gøre det i København ??

www.thansen.dk har et til en ret lav pris. Så skal du have en Torx
skruetrækker til kr. 45,- og så lidt mod...

--
Venlig hilsen

Nick
- - -
Med dette indlæg repræsenterer jeg mig selv og et hemmeligt firma der pønser
på at overtage kontrollen med Jorden på næste onsdag.