Tele Danmark
Fra : Jens Dam

Dato : 12-09-02 19:37

Hej!
Jeg ved ikke om indlægget hører til her, men jeg må have lidt luft for den
måde jeg synes jeg er bleve røvrendt af Tele Danmark på.
Efter at jeg i knapt 1½ år har haft ISDN abonnement beslutter jeg at til
skifte
tilbage til det gamle PSTN.(Har fået internet forbindelse via antennkabel)
Jeg går i en Telebutik lørdag d. 7. sept. og bestiller omstillingen, som vil
finde sted tirsdag d. 10. sept., hvilket også sker. I dag torsdag d. 12.
sept. modtager jeg med posten en bekæftelse på min bestilling. Bekræftelsen
er dateret d. 7. sept. (Læg mærke til datoerne) I brevet står der flere
ting, men der er især to ting jeg føler mig noget oprørt over:

1. Jeg kan fortryde aftalen i indtil 14 dage efter modtagelsen af brevet,
dog ikke hvis jeg har taget tjenesten i brug ved at foretage
opkald!!?

2.Aftalen er uopsigelig fra min side i 6 måneder efter modtagelsen af dette
brev. Hvorfor dog det? De har da taget deres rigelige betaling (450
kr. tror jeg) for omstillingen, så det skulle da ikke være nødvendigt at
binde mig på både hænder og fødder så længe. Jeg synes det er uartigt.

Med venlig hilsen (undtagen til TDC)

Jens

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-09-02 13:22

"Jens Dam" <jens.dam@bolbronet.dk> skrev i en meddelelse
> men der er især to ting jeg føler mig noget oprørt over:

De to klausuler binder sig til nyoprettelser og skyldes at du i
princippet nedlægger dit ISDN-abonnement og opretter et nyt PSTN

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats