sfp@kfumscout.dk
Fra : Arne Borg

Dato : 12-09-02 19:26

Hejsa Svend-Erik,
ja tak, jeg vil gerne mødes med de gamle hos dig d. 5 oktober.

Og så er du på ferie - bare det var mig. Men det er det jo heldigvis i uge
38-39, hvor vi er borte i det vestligste Grækenland.

Vi ses d 5. , og jeg nogle penge med.

Mange hilsener

Arne

Fra : Arne Borg

Dato : 12-09-02 19:31

sorry sorry,
forkert adresse

"Arne Borg" <toftebo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 12-09-02 21:18

On Thu, 12 Sep 2002 20:25:55 +0200, "Arne Borg"
<toftebo@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>
>Og så er du på ferie - bare det var mig. Men det er det jo heldigvis i uge
>38-39, hvor vi er borte i det vestligste Grækenland.

fedt nok - husk de korte bukser og snobrødsdejen