Sommerferie i London
Fra : Hans Pedersen

Dato : 21-02-01 21:17

Min forlovede vil meget gerne ha' lov at vise mig London her engang
til sommer, og det skal hun da også have lov til.

Min plan er bare at købe flybilleter t/r her fra DK, og så booke et
hotel over nettet i London. Mit spøgsmål er, hvordan får jeg
billetterne billigst muligt? Ryanair er lige begyndt at flyve her fra
Esbjerg, men ca. 1000 kr. for en t/r synes jeg er lidt dyrt.

Hvilket hoteller i den billigere ende kan anbefales i London?

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 25-02-01 11:35

> Ryanair er lige begyndt at flyve her fra
> Esbjerg, men ca. 1000 kr. for en t/r synes jeg er lidt dyrt.

Her er jeg nødt til at trække lidt på smilebåndet..... Har du checket hvad
SAS og BA skal have?

Laver du dette check vil du sikkert finde ud af at de 1000,- t/r er billigt
sluppet.

God tur

Claus

Fra : Alex Linaa

Dato : 26-02-01 22:22

Hans Pedersen wrote:

> Ryanair er lige begyndt at flyve her fra
> Esbjerg, men ca. 1000 kr. for en t/r synes jeg er lidt dyrt.

Det er altså _ret_ billigt for en flyvetur til London, men ellers hold
øje med dagstilbud. Man kan være heldig at finde en returbillet til
omkring 800 kr.

> Hvilket hoteller i den billigere ende kan anbefales i London?

Du kan se et udvalg her:

http://www.travelnow.com/hotels/entry.html?cid=27850&city=London&state=&country=United+Kingdom

Jeg har gode erfaringer med Regent Palace, og det ligger dejligt
centralt - Lige på Picadilly Circus.
(Nr. 8 på listen til venstre på sitet)

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-03-01 19:15

On Mon, 26 Feb 2001 22:22:22 +0100, Alex Linaa <""@nospam@a@linaa.com>
wrote:

>Det er altså _ret_ billigt for en flyvetur til London, men ellers hold
>øje med dagstilbud. Man kan være heldig at finde en returbillet til
>omkring 800 kr.
¨
Nu er Esbjerg-London T/R nede i 600 for en retur med Ryanair (ex.
skatter). Det er da priser, der er til at forstå.

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Alex Linaa

Dato : 07-03-01 13:17

Hans Pedersen wrote:

> Nu er Esbjerg-London T/R nede i 600 for en retur med Ryanair (ex.
> skatter). Det er da priser, der er til at forstå.

Tirstrup-London T/R med Ryanair er nu på tilbud til 6 kr. ex skatter !!!

Alex Linaa

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-03-01 18:32

On Wed, 07 Mar 2001 13:16:52 +0100, Alex Linaa <""@nospam@a@linaa.com>
wrote:

>Tirstrup-London T/R med Ryanair er nu på tilbud til 6 kr. ex skatter !!!

Hvornår er det? Jeg har lige prøvet at booke, men det er til
"normalpris".

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-03-01 09:58

Hans Pedersen wrote:

> Hvornår er det? Jeg har lige prøvet at booke, men det er til
> "normalpris".

Afrejse d. 12.3.2001 - Hjemkomst d. 14.3.2001:

Samlet pris incl. skatter: kr. 353,- !!!

(Det er godt nok 13 kr hver vej + skatter

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Heinze

Dato : 07-08-02 08:25

Som de andre også skriver er det altså billigt med en tr. til en tusse.
Prøv hos go, som er et Britisk flyselskab de har jævnligt billetter til
kr. 800. Det findes ikke billigere. Hoteller kan du finde på
www.shelgeostar.com hvor du selv kan vælge klasse. Dvs. du kan også
finde bllige hoteller hér. Men du må indstille dig på at London er en
ret dyr by at bo i.

Heinze

http://www.kandu.dk/