Forsikringstilbud
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 12-09-02 15:12

Hejsa....

Jeg har netop fået mc-pap og vil derfor gerne have en lille mc at begynde
på. Men hvor kan det lade sig gøre at få en mc-forsikring uden man skal
tegne både det ene og det andet sammen med den. Jeg har absolut ingen
forsikringer nogen steder og det er de forskellige selskaber ikke helt
vilde. Det bedste tilbud jeg har fået er på 4742 kr. fra IF for
ansvarsforsikring på en Suzuki GSX-R 250. Det må da kunne gøres billigere?

/Lars

Fra : Eddy Folder

Dato : 12-09-02 15:30

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote in message
> [...]
> vilde. Det bedste tilbud jeg har fået er på 4742 kr. fra IF for
> ansvarsforsikring på en Suzuki GSX-R 250. Det må da kunne gøres billigere?

Nu skriver du ikke noget om hvor gammel du er eller hvor i landet du bor,
men da du ikke har andre forsikringer vil jeg regne med at du er under 20
(Ikke for at fornærme dig hvis du er over)

Jeg syntes at de 4742 ikke er helt slemt.. Du er jo "sikkert" under den
magiske 25-26 års grænse og det kan godt være at din MC er lav af kubik, men
mange selvskaber går stadig amok når man nævner en MC med bogstavet R i
navnet
Men ellers prøv dig rundt..

Mvh.

Eddy Folder

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 13-09-02 11:02

> [...]
men
> mange selvskaber går stadig amok når man nævner en MC med bogstavet R i

Fik et tilbud fra Tryg på 2561 kr. om året hvilket jo er ret billigt, men
som andre i denne tråd også nævner er GF klart billigst. Der skal jeg kun
give 1853 kr. om året, hvilket jo må siges at være yderst acceptabelt.

/Lars

Fra : Thomas Bøge

Dato : 12-09-02 15:49

Lars Bjerregaard wrote:
> [...]
> vilde. Det bedste tilbud jeg har fået er på 4742 kr. fra IF for
> ansvarsforsikring på en Suzuki GSX-R 250. Det må da kunne gøres billigere?

Prøv GF forsikring. Der er prisen lidt under 2000,-

Fra : Claus Rolsted

Dato : 13-09-02 01:03

"Thomas Bøge" <thomas@boegenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv GF forsikring. Der er prisen lidt under 2000,-

Kun hvis man bor i Nørre Bøving

(=> Prøv at lave en beregning med et postnummer i Kjøvenhavnsområdet)
--
mvh. Claus Rolsted, som bor på Frb.
Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.

Fra : Jake

Dato : 13-09-02 10:36

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in message
> "Thomas Bøge" <thomas@boegenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Kun hvis man bor i Nørre Bøving

Nope!! Det er den også hvis du f.eks. bor i Århus og nu ingen smarte
bemærkninger om Århus/Nr.Bøving

/Jake

Fra : Claus Rolsted

Dato : 16-09-02 15:44

"Jake" <jake@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Nope!! Det er den også hvis du f.eks. bor i Århus og nu ingen smarte
> bemærkninger om Århus/Nr.Bøving

He he nå sorry så....

--

Claus Rolsted, som ikke kan få ansvarsforsikring til 1853,- om året hos GF
Er der nogen, som har en god mc til salg for en fornuftig penge?

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 12-09-02 15:52

Prøv at gå ind på www.gf-forsikring.dk hvor du kan finde en prisberegner.
De plejer at have overkommelige priser på ansvarsforsikring, alt efter hvor
du bor.
Jeg mener, at jeg gav omkring 2000 kr per år uden ancennitet for forsikring
på min GSX600F.

Kaskoforsikring kan du næsten slå ud af hovedet med det samme, priserne er
afsindige. Jeg har fået "tilbud" mellem 20.000 og 28.000 kr for
GSX600F'eren, som jeg gav 45.000 kr for, og DT'eren, der blev købt ved
forhandler for 15.000, blev sat til omkring 5.000 kr.

mvh
Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175

Fra : Moller

Dato : 12-09-02 19:13

"Jens Rafaelsen" <rafa@math.auc.dk> wrote in message
> [...]
hvor
> du bor.
> Jeg mener, at jeg gav omkring 2000 kr per år uden ancennitet for

jo jo, men prøv lige at taste post nr. 2620 (Albertslund) ind, og vupti
dobbelt op, jeg vil nok mene at der er post nr. som er endnu dyre :)

> [...]
> GSX600F'eren, som jeg gav 45.000 kr for, og DT'eren, der blev købt ved
> forhandler for 15.000, blev sat til omkring 5.000 kr.

Hvis man er Inginør studerende, så er man medlem af IDA (150Kr. for hele
studie tiden). så vil man kunne få f.eks. GSF 600 eller 1200 S for 11.808Kr.
hvis du er under 25 år, eller 4.723Kr. mellem 25 og 30 år... men ansvar hos
dem ??? doh, de vilde ha 2700 årligt for MZ'en... så ku jeg købe 1 om året i
stedet.

VH
Lars Molnit

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-09-02 16:01

"Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev:

> jo jo, men prøv lige at taste post nr. 2620 (Albertslund) ind, og
vupti
> dobbelt op, jeg vil nok mene at der er post nr. som er endnu dyre :)

Folk kører jo også som vanvittige derovre
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Neser

Dato : 12-09-02 15:55

> ... Det bedste tilbud jeg har fået er på 4742 kr. fra IF for
> ansvarsforsikring på en Suzuki GSX-R 250. Det må da kunne gøres billigere?

Det bedste tilbud jeg fik i 2001 var hos Tryg, jeg skulle give 2700,- i
ansvar for min Kawa GPZ600R uden nogen form for ancinnitet.

- Neser

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-09-02 16:41

> ansvarsforsikring på en Suzuki GSX-R 250. Det må da kunne gøres billigere?

Jeg har også lige fået kortet og har en GSX R 250. Den er ansvarsforsikret
hos GF. De er de billigste.

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 12-09-02 20:44

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har også lige fået kortet og har en GSX R 250. Den er ansvarsforsikret
> [...]

Jeg har lige modtaget indbetalingskortet for næste forsikringsår. For ansvar
på en DT 125 R og en GS 450 helårigt med vinterkørsel skal jeg af med
900,-.....for dem begge to.

Per Milborg Pedersen....som er vild med gode aftaler)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-09-02 07:08

Per M. Pedersen wrote ...

> Jeg har lige modtaget indbetalingskortet for næste
> forsikringsår. For ansvar på en DT 125 R og en GS
> 450 helårigt med vinterkørsel skal jeg af med
> 900,-.....for dem begge to.

*LOL* Ja rigtige forsikringer er billigere end vægtafgiften. Men nu bor
jeg jo heller ikke i Albertslund

Gid man kunne finde et andet selskab der havde en billigere
vægtafgift...

--
Mikkel

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 12-09-02 22:35

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> lagde en arm i

> Jeg har også lige fået kortet og har en GSX R 250. Den er
> ansvarsforsikret hos GF. De er de billigste.

Hvor gammel er du?
Jeg skal af med 3800 hos GF, mens tryg kun ville have 3000. TopDK som mange
fra gruppen ellers anbefaler ville have 21.000 for KASKO og 6000 for
ansvar.

--
Rune D. Jørgensen[2300]
GSX-R 250

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 13-09-02 09:46

> Hvor gammel er du?
> Jeg skal af med 3800 hos GF,

18 år, men jeg har kun ansvar. Det får de ca. 1800,- for om året.

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.