Opbevaring af træpiller
Fra : HSC

Dato : 12-09-02 15:07

Vi fyrer med træpiller, og køber 1-2 tons ad gangen.
Pillerne blive billigere, jo mindre emballerede de er. Derfor at det
billigst hvis de kan "blæses" ind, eller "tippes" af.
Er der nogen der har et godt tip til opbevaring af træpiller, man har fået
tippet/blæst ind ?

Et lille tillægssp. Vores brændeovn (som fyrer med træpiller) kan indholde
ca 40 kg. ad gangen. Har nogen et god forslag til hvordan jeg nemmest får
transporteret træpiller fra skuret (hvor de opbevares) og ind i stuen hvor
brændeovnen er ?
- Det kunne jo godt være at nogen har udtænkt en smart transportmåde - hvis
de selv har samme system ?

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-09-02 21:50

> Er der nogen der har et godt tip til opbevaring af træpiller, man har fået
> tippet/blæst ind ?

Enten et rum, som kan lukkes af, eller hjørnet af en lade/stald.

Et par spande.

Mvh Maria