S: Berlin marathon starternummer
Fra : Jakob Bekker-Hansen

Dato : 12-09-02 12:29

Startnummer til Berlin Marathon sælges, grundet skade.

Kontakt mig på : 26879670

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-09-02 15:32

Jakob Bekker-Hansen wrote:

> Startnummer til Berlin Marathon sælges, grundet skade.
>
> Kontakt mig på : 26879670

Da der ikke er meget trafik i denne gruppe, er det næsten synd at jage
nogen væk.!

Men det er hvad jeg vil gøre ved dig, Jacb. - Det du gør er ikke velset.

Ved køb, salg, leje ol.: Brug grupper der hedder noget som:
dk.marked.xxx.yyy

Du kan se alle dk-grupperne via linket indsat nederst.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 16-09-02 22:27

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message

> Da der ikke er meget trafik i denne gruppe, er det næsten synd at jage
> nogen væk.!

Så lad være.
Du skriver alligevel to dage efter indlægget kom.

> Men det er hvad jeg vil gøre ved dig, Jacb. - Det du gør er ikke velset.

I dine øjne.
Jeg synes det er ganske fint at tilbyde en billet til andre
sportsinteresserede.

> Ved køb, salg, leje ol.: Brug grupper der hedder noget som:
> dk.marked.xxx.yyy

Hvis du skal være irriterende, så vær det i det mindste ordentligt og find
den korrekte gruppe.
Hvis der da findes en til sport, som er bedre end denne gruppe...

Det korte af det lange - Hvis mange gjorde det var det OK at henstille, men
da det er en enlig svale, som kan hjælpe dem, der rent faktisk læser denne
gruppe forstår jeg ikke, at du gider bruge tid på det to dage efter
indlægget blev postet...

Mvh
Jesper

Fra : Manasvi

Dato : 19-09-02 11:08

Jamen, for mange (alt for mange) er det jo tilsyneladende en af de
væsentligste årsager til at benytte nyhedsgrupperne, at de kan komme ud med
den lille intolerante politimand, der ligger dybt i deres sure maver. Hver
gruppe har sine små politimænd, der rykker ud ved mindste anledning, det
være sig stavefejl, bruge af versaler eller som her, en smule tvivl om,
hvorvidt dette indlæg hører hjemme i denne gruppe. Og når man tjekker
nyhedsgrupperne (søger på dk & sport) må det være tydeligt for enhver, at
dk.sport er det forum, der kommer nærmest på målgruppen for dette indlæg.
Noget rent kommercielt - og dermed off-topic - synes der i hvert fald ikke
at være tale om....
mvh manasvi

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 20-09-02 09:09

"Manasvi" <manasvi@mail.dk> wrote in message

> [...]
> den lille intolerante politimand, der ligger dybt i deres sure maver. Hver
> gruppe har sine små politimænd, der rykker ud ved mindste anledning,

.... og lige så mange irriterende mennesker, der absolut skal fortsætte med
at kommentere for eller imod et fejlplaceret indlæg, og for og imod
"politimændene" osv. tænk at I gider, det bliver sgu trivielt i længden.

> [...]
> Noget rent kommercielt - og dermed off-topic - synes der i hvert fald ikke

Ikke for at fortsætte diskussionen, for som I siger, der er ikke specielt
meget trafik i denne gruppe. Men, det er ligegyldigt hvorvidt der er tale om
et kommercielt indlæg eller ej - enhver form for køb/salg er forbudt uden
for markedshierakiet. Så jo, det var off-topic.

- Mikkel

FUT: dk.admin.netikette

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://home.tiscali.dk/~mgj