No more Orange?
Fra : Bax

Dato : 12-09-02 11:15

Hey NG!

Har I også hørt rygter om at det nu er final for Orange og at de lukker og
slukker...?

Bax

Fra : Michael Jensen

Dato : 12-09-02 11:26

"Bax" <bax@taxidriver.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG!
>
> Har I også hørt rygter om at det nu er final for Orange og at de lukker og
> slukker...?

Nej men jeg har hørt rygter om at Britney Spears har været i seng med
Henning Dyremose

Rygter er og bliver rygter, og de kan ikke bruges til noget som helst!

Fra : Bax

Dato : 12-09-02 12:57

> Nej men jeg har hørt rygter om at Britney Spears har været i seng med
> Henning Dyremose
>
> Rygter er og bliver rygter, og de kan ikke bruges til noget som helst!

Hvis man interesserer sig bare en anelse for det danske telemarkede er det
da en utrolig spændende twist!

Mht. Britney Spears og Henning Dyremose kan jeg bekræfte at det ikke var
Henning, men mig! :]

Bax

Fra : Fischer

Dato : 12-09-02 13:08

> Har I også hørt rygter om at det nu er final for Orange og at de lukker
> og slukker...?

Når man kører med så ringe økonomi er der jo altid en risiko.
http://mobilsiden.dk/cgi_bin/newspub/viewnews.cgi?category=2&id=1031676160

*Fischer

Fra : Nakel Andersen

Dato : 12-09-02 19:42

De slukker ikke endnu, desværre De kommer med et nyt og revolutionerne
produkt i efteråret, påstår de? Men det samme sagde de om Just Go og hvor
var det spændende!!!!!!
Der kommer en Orange mobiltelefon!!!!!!!!

Fra : R. Petersen

Dato : 13-09-02 19:18

> De kommer med et nyt og revolutionerne produkt i efteråret, påstår de?

23. oktober bliver det lanceret. Det bliver stort. Ingen tvivl om det. Det
kommer til at sparke.

Fra : Bo Larsen

Dato : 16-09-02 08:15

> 23. oktober bliver det lanceret. Det bliver stort. Ingen tvivl om
> det. Det kommer til at sparke.

Løse rygter. Intet mindre!
-
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole

Fra : Erik Nielsen

Dato : 16-09-02 21:13

> Løse rygter. Intet mindre!

Det bliver præsenteret for forhandlere i morgen på Scandic Hotel i
Hvidovre. Så nej, det er ikke et rygte. Abbonnementets navn bliver på
fire bogstaver og starter med M.

Fra : Crash Override

Dato : 16-09-02 21:49

On Mon, 16 Sep 2002 22:13:27 +0200, Erik Nielsen wrote:

> Hvidovre. Så nej, det er ikke et rygte. Abbonnementets navn bliver på
> fire bogstaver og starter med M.

Må jeg købe en vokal? :)

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Erik Nielsen

Dato : 16-09-02 23:24

> Må jeg købe en vokal? :)

Mo.. :)

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 17-09-02 00:59

Mose
Moli
Moga
Mobi
Moti
Moko
Mola
Mofa
Mona
Moji
Mojn
Moln
Moku
Mowe
Momo
Moba
Moha
Mopå
Molå
Mofi
Moæg
Moib
........................... Er det ikke muligt at det er en af disse?

Fra : John K

Dato : 17-09-02 11:23

> Mo.. :)

Hvis de alligevel er ved at lukke, mon så ikke det bliver "Mojn"

Mvh

John K

Fra : Egill

Dato : 17-09-02 21:31

"Erik Nielsen" <deep@get2net.dk> wrote in message news:<am5lou$jjs$1@sunsite.dk>...

> Mo.. :)

Så er det eneste logiske vel Mono. Og det må betyde en telefon, altså
erstatning for fastnetstelefon. DEt må igen betyde billige priser når
man er hjemme eller billige samtaler til fastnet. Det første er gjort
før, så det er nok det sidste.

Mit skud er opkald som fra fastnet: 28 øre om dagen og 14 øre om
aftenen til fastnet, 1,95/0,95 til mobil. Og abbonement det samme som
TDKs fastnet.

Er jeg tæt på?

Fra : Crash Override

Dato : 18-09-02 18:06

On Tue, 17 Sep 2002 13:31:03 +0000, Egill wrote:

> Så er det eneste logiske vel Mono.

Dét forslag tilslutter jeg mig monOrange :)

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Uffe Rygaard

Dato : 18-09-02 21:15

> Dét forslag tilslutter jeg mig monOrange :)

Og Nokia 3510 til kr. 799,- fra på mandag ved oprettelse af Mono.