jamen skal vi så ikke genoplive profil sid~
Fra : freYa & Bo M Mogense~

Dato : 12-09-02 10:15

- er der er nogen der med på idden ?

MvH
freYa & Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html

Fra : Anita

Dato : 12-09-02 10:31

"freYa & Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> - er der er nogen der med på idden ?

Ja, gerne.

Men det kræver vel at nogle opretter en hjemmeside til formålet, eller?

/Anita

Fra : Chokmah

Dato : 12-09-02 10:42

On Thu, 12 Sep 2002 11:31:00 +0200, "Anita" <anita@stofanet.dk> wrote:

>"freYa & Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ja, gerne.
>
>Men det kræver vel at nogle opretter en hjemmeside til formålet, eller?

jow jow men det har jeg jeg bruger ikke min tdc afligevel og dne køre
stabilt i forhold til subnet der så ofte er ned - man kan jo smække på
sin profil hvad man har lyst til freYa og måske tomas m.fl kan nok
besnakkes til at oppe det
MvH
Bo M Mogensen

Fra : John Sahl

Dato : 12-09-02 12:02

freYa & Bo M Mogensen <chokmah@c.dk> wrote:
> - er der er nogen der med på idden ?

Der ligger jo i forvejen en del af vores billeder på
<http://www.mandezonen.dk/dss/> og jeg kan ikke
se det skulle være et problem at vi også skulle smide
skribentprofiler og andet dss-relevant materiale på den
adresse.

Det ville vel være lækkert at få samling på det hele
med en adresse der kan huskes?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Chokmah

Dato : 12-09-02 12:23

On Thu, 12 Sep 2002 13:01:47 +0200, "John Sahl"
<spamtrap5@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>se det skulle være et problem at vi også skulle smide
>skribentprofiler og andet dss-relevant materiale på den

det var da en go ide - sagen med subnet er at det så tit er nede
jeg har ALLE de gamle party sider med billeder - hvis du vil ha dem
skal godt nok med toget for Øhh 8 dage siden men gerne i løbet af en
time
men jeg kan zippe dem til dig - hvis der er nogen du mangler

>Det ville vel være lækkert at få samling på det hele
>med en adresse der kan huskes?

sad og snakkede med freY om det og hun krerrede den her
http://dss.lir.dk/ den går godk til min gamle side - men man kan jo
ligge flere ting under den hat -
men en profil side for dem der har lyst ku være sjov - lidt ala tråden
om der har kørt om den samme ide - men jeg tror også man ville kunne
mange andre ting lave et chat rum - hvor man kan kigge ind ...
skrive føselsdags hilsner - hvis man skulle føle sig utryg ved at
blive råbt ot chat osv - måske have andre dss debater der inde

ja what ever mulighederne er jo uanede . en krog til web cam når det
er muligt for dss fester....

men til en start for sjov lave en profil liste jeg fandt lige den
ganler her den er nu helt sjov fra 99 :

Tomas O. 40 år single email (vedligeholder denne profilside indtil
videre) . hjemmeside (som intet har med dss at gøre) Medlem af
Drengepowr.hjemmeside

Far til Lassse 7 år, bor hos sin mor, men er hos mig 5 dage hver 14.
dag + sommerferie i 3 uger. Fast skribent, som har været med fra
gruppens start. Ynder at komme med kommentarer til snart sagt alt
mellem himmel og jord i gruppen. Har prøvet en hel del i mit
sexliv/liv. Er til SM i mild grad, men lægger meget vægt på den
følelsesmæssige side af sex.

Peder Vendelbo Mikkelsen 33 år single email Den faste henstiller
opfinder af ROTFM=rolling on the floor masturbating". Er også
webmaster på Drengepowrs hjemmeside i samarbejde med Tomas O. Medlem
af Drengepowr.

Også en fast skribent som har være med fra starten. Igen en der ynder
at blande sig i alt hvad der foregår, ofte på en meget diplomatisk
måde. Har du brug for at få din situation klippet ud i pap er Peder
manden med saksen.

René Hjorth, 35 år, forlovet, email

Jeg har været fast skribent næsten siden starten, jeg er bøsse og
lykkeligt forlovet med Nicolai. Meget har jeg prøvet i mit seksuelle
liv, og kan snakke med om det meste... Omkring rollespil tænder jeg
specielt på at være en slags kontrollerende storebror.

Chokmah 33 år vandmand. email

i reglen manden man elsker at hade : -), men er ellers mest en
anarkist & 1 slags professionel hysteriker. Privat Kæreste med
gruppens FreYa !!!

Der dog har tillagt sig mere hyppigt forekomme forståelig indlæg i den
hygge konverserende genre.
Men sender dog stadigt indlæg i ånden af den sagn omspundne BW s ånd
om end han dog adskiller sig ved at gerne redegøre for indholdet af
sit indlæg hvis det ikke danner mening for læseren og denne spørger.
Problematikken er at han skriver , som han tænker , hvilket selvfølge
ringer flest klokker ved dem der har oplevet & følt verden på sammen
måde - hvilket selvfølge kan give udslag i et kaotisk indtryk med den
mangelen vilje og evne til at være præcis , men det er nu en gang hans
forhold til verden at den minder om forskellige ting , på forskellige
tidspunkter mere ind den egentligt er noget - det kaotiske indtryk
forbedres ikke at en uforbeholden mangel på evner inden for restavning
& kroniske slag fejl - så med mindre man føler at man har rigeligt med
tid at bruge af , kan det anbefales at man ikke giver sig til at læse
de givne indlæg.

fysisk 190 cm 89 kg tatoveret heteroseksuel kaukasier med oprindeligt
½ hippie ½ rocker look, der efter en mangelen engagement i motions
centeret , falder mere ud efter en skæbne fra mændene hjem , der en
gang have en ide , som han har glemt i mellem tiden : )

moar/ Dana 40 år, gift for 2. gang og mor til tre.

Ikke en af de første, men alligevel blandt "de gamle" skribenter, der
(som Peder og Tomas) med stor fryd blander sig. På det seneste en del
begrænset af tidnød, men stadig læser.

Stones_TM 26 år single email medlem af Drengepwr

Rigtige navn: Steen. Holder meget af at lave indlæg, der provokerer
lange tråde. Altid klar med en bemærkning om alt mellem himmel og
jord. Skriver ikke så meget i gruppen for tiden. En 'følsom' ung mand
med skarpe meninger og skarpt vid. Er til SM og piger der ikke er over
195 cm . Største aversion: dumme mennesker. 193 cm 100 kg meget
meget kort hår diverse tatoveringer. Lettere vild og meget glad for
det modsatte køn.

Amie 25 år single email

Har oplevet lidt af hvert på trods af sin forholdsvis unge alder.
Blander sig gerne i debatterne med medfølelse og vid. Masser af
erfaring at høste af.

Jan Allan Andersen 38 år Skilt, samboende med Christa email Fido:
2:236/29.11@fidonet

Børn: Mikkel (5), Dan (7), David (10) og stedsøn Daniel (16) Dan og
David bor hos mig og min kæreste, Mikkel hos deres mor.
Pædagogstuderende, tidligere bankansat og bogholder, arbjeder ike lige
nu, studiet først færdigt til næste år, arbejder dog for tiden,da jeg
er i praktik Interesser: Mine børn(!), computere, sci-fi (bøger og
film), politik og samfundsforhold, universet, musik, at danse
Overvejende heteroseksuel, men med nogle vedkendte homoseksuelle
lyster seksuelle fantasier: Se min kæreste med en anden kvinde, være
sammen med 2 kvinder, se hende sammen med andre fyre, partnerbytte mv.

Bente B. Petersen, 25 år, kæreste med Carsten, email hjemmeside (som
dog intet har med dss
at gøre)

Jeg har skrevet i dss siden november 1998, og er således også blandt
de "ældre" i gruppen. Jeg har en mening om mangt og meget, som de
fleste andre i dss, men kan dog sjældent udtale mig med personlig
erfaring hvis emnet er for avanceret *S*

Solveig AKA sun^lady, 42 og smaskforelsket i sin kæreste email

Skriver fra tid til anden når et indlæg får mig op af stolen Jeg
er mest til SM og har et afklaret forhold til min seksualitet. sun
(med lille s) er også yderligere beskrevet på Drengepowrs hjemmeside

Mico 32 år hankøn fra København Medlem af Drengepowr. email

har været med i gruppen siden Oktober 98, men har dog haft et længere
fravær grundet ophold i udlandet. Seksuelt er han til det meste, og
har en rimelig erfaring med SM. Han er gruppens rapkæftede indslag, og
kommer ofte med kommentarer der er "under bæltestedet". Og selv om han
måske ikke ligefrem har en mening om alt, er man ikke i tvivl, når han
har en.... Med andre ord fræk som en slagterhund.

Sabina Hertzum, 25 år email hjemmeside Kæreste med John, 31 år, email
Hjemmeside
Begge er rimeligt aktive skribenter i gruppen hvor de har vist sig
siden sensommeren '99.
De har begge barn fra tidligere forhold som betyder enormt meget i
deres liv, og arbejder på at finde en løsning på problemer med afstand
og arbejde/ uddannelse så de kan fortsætte deres liv sammen...

Fra : Tomas O.

Dato : 13-09-02 07:08

Chokmah skrev:

SNIP

Rettelse:

Tomas O. 43 år. semisingle (manner hun er godt nok dejlig)

Seksuelt er jeg ikke mere til SM lege og det bliver jeg nok aldrig
igen.

--
Protest against the closing of the Net on behalf of the chinese
people

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-09-02 07:45

Hej Tomas

> Rettelse:
>
> Tomas O. 43 år. semisingle (manner hun er godt nok dejlig)
>
> Seksuelt er jeg ikke mere til SM lege og det bliver jeg nok aldrig
> igen.

Hvad er den af? Skal du nu til at være Vanillefyren?

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Tomas O.

Dato : 13-09-02 23:31

Mark Thomas Gazel skrev:

> Hej Tomas

> Hvad er den af? Skal du nu til at være Vanillefyren?

Det er nok mere sandt end det andet

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-09-02 09:41

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvad siger drømmepigen til denne markante ændring?
MvH Steen

Fra : Tomas O.

Dato : 14-09-02 19:58

Steen Johansen skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Hvad siger drømmepigen til denne markante ændring?

Hun har det fint med det. Tak for din omsorg.

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-09-02 09:39

"Tomas O." wrote:

> Seksuelt er jeg ikke mere til SM lege og det bliver jeg nok aldrig
> igen.

Nå dada, hvad er der sket, så du har flyttet dig?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 13-09-02 23:33

Carsten Riis skrev:

> Nå dada, hvad er der sket, så du har flyttet dig?

Jeg er vågnet op . Mere balance i mit liv. Der sker færre ting
jeg tilsyneladende ikke har kontrol over.

Jeg har jo heller aldrig bekendt mig til den ene eller den anden
'slags BDSM' og nu er det endda næsten helt ude af mine fantasier
også. Jeg føler ingen trang til at udleve de fantasier jeg i dne
renting.. mere.

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-09-02 23:53

"Tomas O." wrote:

> Jeg er vågnet op . Mere balance i mit liv. Der sker færre ting
> jeg tilsyneladende ikke har kontrol over.

Undskyld Tomas.

Jeg kan altså ikke helt lade være med at trække lidt på smilebåndet
over, at du har troet, at du havde kontrol over kvinde(r).

Fra : Tomas O.

Dato : 14-09-02 01:36

Carsten Riis skrev:

> Undskyld Tomas.
>
> Jeg kan altså ikke helt lade være med at trække lidt på
> smilebåndet over, at du har troet, at du havde kontrol over
> kvinde(r).

Det er ikke den form for kontrol jeg taler om. Det er
selvkontrollen.

Fra : Clark Kent

Dato : 14-09-02 00:10

> Jeg er vågnet op . Mere balance i mit liv. Der sker færre ting
> jeg tilsyneladende ikke har kontrol over.

kors, det er sgu avanceret, det der

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-09-02 15:34

"Clark Kent" <haribo@lakrids.dk> wrote in message
> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> kors, det er sgu avanceret, det der

Du kan ikke længere følge med?

--
-Jens B.

Fra : Solveig

Dato : 14-09-02 20:23

On Fri, 13 Sep 2002 06:07:42 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

Hej Tomas din gamle havkat

>Tomas O. 43 år. semisingle (manner hun er godt nok dejlig)

Nyd det *S*

>Seksuelt er jeg ikke mere til SM lege og det bliver jeg nok aldrig
>igen.

Hvad er nu det for noget?! Det er din skyld jeg blev lokket ud i alt
det med SM, og så holder du bare sådan lige op uden videre?!

Nu er jeg nysgerrig...

Hvad har fået dig til at miste interessen? Var det en enkelt
begivenhed eller er det noget der er kommet snigende lidt efter lidt?

Dog er jeg superglad for du har det godt. Det er det allervigtigste
*S*

*kram*
sun^lady, som vist egentlig burde omdøbe tråden nu...

Fra : Tomas O.

Dato : 14-09-02 20:37

Solveig skrev:

> Hej Tomas din gamle havkat

Hvad faen Solveig hej med dig.. det er god tnok længe siden.

> Nyd det *S*

Mon ikke *G*

> Hvad er nu det for noget?! Det er din skyld jeg blev lokket
> ud i alt det med SM, og så holder du bare sådan lige op uden
> videre?!

Min skyld? LOL. narj du det er vist helt din egen fortjeneste *G*

> Nu er jeg nysgerrig...

Nej tænk.. hehe

> Hvad har fået dig til at miste interessen? Var det en enkelt
> begivenhed eller er det noget der er kommet snigende lidt
> efter lidt?

Det er såmænd ikke engang kommet snigende.. det er ej heller en
beslutning.. jeg kan ikke lige forklare det så simpelt.

Det handler om den udvikling jeg har gennemgået de sidste 2 år.
Det er ganske langsomt gledet ud af min fantasi og mit sexliv. Dog
er der stadig et strejf af dominans over mit sexliv. Den er dog
ikke sat i 'system' den kommer af sig selv. Der er også leg i mit
sexliv men det er mere sådan fjantet med kildende 'brydekamp' end
det er rollespil.

Ved at blive meget bevidst om mig selv og heæle tiden være det så
det nu er belvet en vane er der sket et skred i min seksualitet.
Før udtrykte mi seksualitet noget af den frustatration jeg har
haft det meste af mit liv. Den frustatration er helt forsvundet,
jaget på porten og derfor er der nu ikke noget behov for mig at
bevære mig ud i noget der minder om kontrol i mit sexliv. Jeg har
nu fuld kontrol over mig selv og mit liv.

> Dog er jeg superglad for du har det godt. Det er det
> allervigtigste *S*

Jeg har aldrig haft dte så godt som nu oh så er der oveni det hele
kommet en fantastisk kvinde ind i mit liv.

> *kram*
> sun^lady, som vist egentlig burde omdøbe tråden nu...

Kram
Tomas

Fra : Solveig

Dato : 15-09-02 08:13

On Sat, 14 Sep 2002 19:36:48 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Hvad faen Solveig hej med dig.. det er god tnok længe siden.

Yeps det er meget længe siden, og du er blevet pist væk fra min ICQ

>Min skyld? LOL. narj du det er vist helt din egen fortjeneste *G*

Nope. Det var dig der ledte mig i fordærv på IRC husker du nok *G*

>Nej tænk.. hehe

Ellers får man jo ingenting at vide *S*

>Det er såmænd ikke engang kommet snigende.. det er ej heller en
>beslutning.. jeg kan ikke lige forklare det så simpelt.

Det er faktisk en interessant situation synes jeg. Hvornår fandt du ud
af du var til SM?

Jeg har flirtet med det altid stort set. At jeg så ikke fik sat ord på
før sent er sådan set underordnet. Trangen har altid været der og jeg
har altid tændt på at underkaste mig min partner. Jeg har ikke fantasi
til at forestille mig det nogen sinde vil ændre sig varigt.

> [...]
>bevære mig ud i noget der minder om kontrol i mit sexliv. Jeg har
>nu fuld kontrol over mig selv og mit liv.

Så SM var en måde at have kontrol over dig selv og dit liv på?

Jeg har altid haft stor kontrol over mit liv og været meget bevidst om
hvem jeg selv er og hvor jeg står. Men seksuelt har jeg behov for at
slippe al kontrol og alt ansvar. Det siges jo at det har en
sammenhæng, men jeg er nu ikke sikker. For jeg har også en S-side og
jeg kunne let forestille mig at den ville tage over hvis jeg lod den
gøre det.

>Jeg har aldrig haft dte så godt som nu oh så er der oveni det hele
>kommet en fantastisk kvinde ind i mit liv.

Det er ikke dit valg af partner der gør at SM-delen forsvinder lige så
stille? Jeg har det nemlig sådan at hvis min partner er en jeg ikke
kan/har lyst til at underkaste mig, så forsvinder elementet af SM og
jeg tænker meget lidt på det. Men det kommer altid igen.

Er det din opfattelse at dette er noget varigt eller kunne du
forestille dig at trangen til SM ville komme igen. Måske bare på en
anden måde. Kunne jo være du sprang ud som m'er en dag

*knus*
sun

Fra : Tomas O.

Dato : 15-09-02 08:41

Solveig skrev:

SNIP

> Yeps det er meget længe siden, og du er blevet pist væk fra
> min ICQ

MIn windoze kan ikke lide skidtet

SNIP

> Det er faktisk en interessant situation synes jeg. Hvornår
> fandt du ud af du var til SM?

Jeg har vidst siden barndommen at jeg tændte på dominans af
kvinder. Jehg havde allerede som 9 årig fantasier om at dominere
voksne kvinder *G*

> [...]
> altid været der og jeg har altid tændt på at underkaste mig
> min partner. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig det

Ja jeg ved kun delvist hvorfor mit har ændret sig.

> Så SM var en måde at have kontrol over dig selv og dit liv
> på?

Åbenbart. Det var en måde at have 100% kontrol over en DEL af mit
liv. Ikke fordi jeg ingen kontrol haved i resten af mit liv som
voksen, det var snarere det at jeg hvade alt alt for lidt kontrol
over mit liv da jeg var barn. Ikke fordi mine foreældre var
diktatoriske, men der var visse meget uheldige ting i mit liv som
stod på i 7 år.

> [...]
> For jeg har også en S-side og jeg kunne let forestille mig at
> den ville tage over hvis jeg lod den gøre det.

Jeg har haft meget svært ved at slippe mig selv helt 100%
seksuelt. Det funkede, men det funkede allerbedt når det var mig
der bestemte.

> [...]
> min partner er en jeg ikke kan/har lyst til at underkaste
> mig, så forsvinder elementet af SM og jeg tænker meget lidt

Nej det skete inden hun kom ind i billedet. Lang tid inden
faktisk. Hun har kun været inde i billedet i 14 dage *G* SM'en er
forsvundet mere eller mindre ud af mit system i løbet af de sidste
2 år. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst fantaserede i
dne retning, jeg ved bare det er ved at være længe siden.

> Er det din opfattelse at dette er noget varigt eller kunne du
> forestille dig at trangen til SM ville komme igen. Måske bare
> på en anden måde. Kunne jo være du sprang ud som m'er en dag

Jeg er ret sikker på dette er varigt, men man ved aldrig helt..
mit liv har ændret sig på mange måder.. og det bliver det
forhåbentlig ved med

Kærligst
Tomas

Fra : Solveig

Dato : 16-09-02 08:22

On Sun, 15 Sep 2002 07:41:22 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

Hej Tomas

>Jeg har vidst siden barndommen at jeg tændte på dominans af
>kvinder. Jehg havde allerede som 9 årig fantasier om at dominere
>voksne kvinder *G*

Jeg har den opfattelse at de fleste der er til SM, har haft fantasier
om det siden barndommen.

> [...]
>over mit liv da jeg var barn. Ikke fordi mine foreældre var
>diktatoriske, men der var visse meget uheldige ting i mit liv som

Da jeg var barn havde jeg måske for meget kontrol og ansvar over og
for mig selv. Gad vide om det er noget generelt for Sm-dyrkere?

>Jeg har haft meget svært ved at slippe mig selv helt 100%
>seksuelt.

Det samme har jeg. Jeg skulle "tvinges" til det før det blev helt
godt. Men det er ikke nødvendigt mere. Efterhånden har jeg lært at
give los også når det er vanilliesex *S*

> [...]
>2 år. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst fantaserede i
>dne retning, jeg ved bare det er ved at være længe siden.

Alle mine fantasier har elementer af SM. Men i perioder er det kun et
strejf af det, og i andre perioder er det det helt hårde der spøger i
min fantasi. Det er heller ikke altid jeg er m'eren i mine fantasier.

>Jeg er ret sikker på dette er varigt, men man ved aldrig helt..
>mit liv har ændret sig på mange måder.. og det bliver det
>forhåbentlig ved med

Nej man ved aldrig hvad livet har at byde på, omkring det næste
hjørne. Det er derfor det er så fantastisk spændende og dejligt at
opleve livet *S*

Varme hilsner
sun

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-09-02 09:51

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:
> [...]
> skrive føselsdags hilsner - hvis man skulle føle sig utryg ved at
> blive råbt ot chat osv - måske have andre dss debater der inde

alle disse gamle profiler er jo efterhånden 3 år gamle og voldsomt
forældede..... der skal ihvertfald laves nogle nye....
måske endda med billeder for dem der har lyst??

personligt er jeg mest for at der bliver lavet profiler for de der vil være
med, og billeder fra festerne.....
chat synes jeg ikke er en god ide, men det er så bare mig.... jeg tror det
vil være spild af båndbredde....
andet der kunne ligge der var fundatsen og diverse FAQ og sådan der nu er
blevet lavet til dss gennem tiden.

hvad er den generelle stemning herinde for at lave en ny hjemmeside, og hvad
vil folk gerne have på den?

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Chokmah

Dato : 13-09-02 13:15

On Fri, 13 Sep 2002 10:50:42 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>alle disse gamle profiler er jo efterhånden 3 år gamle og voldsomt
>forældede..... der skal ihvertfald laves nogle nye....
>måske endda med billeder for dem der har lyst??

ja gu er de gamle men jeg synes da de var meget sjove og se igen
måske også fir nogen af de nye skribenter.
ja der skal laves nogen nye.
og hvad folk vil ha på dem må de selv om - selv om jeg syens den røde
tråd med sko størlse måske burde være et minimum ?

> [...]
>med, og billeder fra festerne.....
>chat synes jeg ikke er en god ide, men det er så bare mig.... jeg tror det

jamen lad os da nu bare få lavet de profiler så kan vi jo se om idden
griper om sig en Chat / chat roome behøes såmænd ikke at fylde med
mere ind en icq.

mht fetserne der linker vi da bare til dem der er og eksistere det
gøre fleste faktiks på nær tomases men jeg har alt dte der lå på den
så det skal bare op igen et andet sted.

>andet der kunne ligge der var fundatsen og diverse FAQ og sådan der nu er
>blevet lavet til dss gennem tiden.

oplagt og go ide

+ evt afstemningsrsultaterter om det ene og andet ....

>hvad er den generelle stemning herinde for at lave en ny hjemmeside, og hvad
>vil folk gerne have på den?

jeg ved det ikke .... jeg med på den værste hvad der sådan set er nemt
nok at sige da jeg ikke kan kode 2 ord og det er freY der hænger på
det - men både john mark & tomas kan jo også lavet dte meste.

MvH
Bo

Fra : Clark Kent

Dato : 13-09-02 23:48

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blevet lavet til dss gennem tiden.
>
> hvad er den generelle stemning herinde for at lave en ny hjemmeside, og

Pik og patter-billeder, tak

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-09-02 15:06

Hej Freya og Bo

> - er der er nogen der med på idden ?

Som Cool and the gang ville sige: I'm fresh ... exIIIIIIIding.

Fra : Chokmah

Dato : 13-09-02 12:57

On Thu, 12 Sep 2002 16:05:31 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

>Hej Freya og Bo

>Som Cool and the gang ville sige: I'm fresh ... exIIIIIIIding.

så er det sgu vedtaget - hvis der ikke kommer friviligt material nok
så skriver vi det bare selv copy paster de gamle ind - jef tviler på
Peder finder tiden tiden til at skrive en ny - MEN MED SKAL
han sgu
han blir sikkert skide sur - når han blir moppet næste gang der er
møde i styre gruppen *hæ hæ* men han SKYLDER OS det døgningt han snød
os sgu for hele 2 fester i år !

men som sagt ser jeg masser af muligheder i det og der har da også
være en rigmeligt bred interesse for idden jeg synes sgu det fint nok
hvis det bare er alder og sko størelse - specilt allans

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-09-02 07:46

> - er der er nogen der med på idden ?

Var der lige en mailadresse, hvor man kunne sende sin profil og billede?

Fra : Chokmah

Dato : 13-09-02 13:15

On Fri, 13 Sep 2002 08:46:08 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

>Var der lige en mailadresse, hvor man kunne sende sin profil og billede?

jow send det til freYa freyz@c.dk med farre for at stå til en større
balle men jeg mener hun ville lave den - om det havner på min eller
johns til sidst er eller fordelt på dem begger er sådan set lige
meget.

MvH'
Bo

Fra : John Sahl

Dato : 13-09-02 13:41

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:
> [...]
> balle men jeg mener hun ville lave den - om det havner på min eller
> johns til sidst er eller fordelt på dem begger er sådan set lige

Nej, det mener jeg absolut ikke at det er. Skal vi lave det saa
kan vi lige saa godt samle det hele _et_ sted hvor der ikke er
fare for at det bliver nedlagt. Altsaa ingen gratis services
involveret

Hvis det ikke skal indeholde chats og alt muligt andet gejl, skal
jeg nok lave det og smide det sammen med festbillederne paa
http://www.mandezonen.dk/dss/ men jeg gider ikke bruge tid
paa det hvis der er andre der vil lave noget der er mere
omfattende

Fra : Chokmah

Dato : 13-09-02 19:49

On Fri, 13 Sep 2002 14:40:46 +0200, "John Sahl"

> [...]
> kan vi lige saa godt samle det hele _et_ sted hvor der ikke er
> fare for at det bliver nedlagt. Altsaa ingen gratis services

jamen det kommer ikke til at ligge på nogen gratis service
bare send profiler til freYa på frey@c.dk - så finder vi ud af det
tekniske sener :)

MvH
Bo M Mogensen

Fra : John Sahl

Dato : 13-09-02 20:22

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:
> jamen det kommer ikke til at ligge på nogen gratis service
> bare send profiler til freYa på frey@c.dk - så finder vi ud af det
> tekniske sener :)

Er vi enige om at vi samler ALT på et sted nu?

Fra : Gudrun

Dato : 13-09-02 20:28

Chokmah <chokmah@c.dk> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>jamen det kommer ikke til at ligge på nogen gratis service
>bare send profiler til freYa på frey@c.dk - så finder vi ud af det
>tekniske sener :)

Skulle vi ikke koordinere det en anelse - nu det er så god en ide?

Jeg synes måske det ville være godt med et oplæg, hvori man lige
skitserede hvad man forventede fra folk, som gerne ville have en
profil på siden...

En vejledning til hvad man gerne så folk skrev i deres introduktion
måske?

Kan jeg bruges til noget (er webdesigner) står jeg gerne til rådighed
også...

>MvH
>Bo M Mogensen

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Ally

Dato : 13-09-02 21:17

On Fri, 13 Sep 2002 21:27:37 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>profil på siden...
>
>En vejledning til hvad man gerne så folk skrev i deres introduktion

Enig. Jeg synes, det er en hamrende, fed, kodyl (plus andre
halvfjerdser ord *G*) idé. Men uden lidt organisering går det nok i
vasken. F.eks.:

- Hvornår er sidste frist?
- Skabelon? (Hvilke ting bør der stå?)
- Hvilket filformat bør det sendes i?

Og nu jeg alligevel bralrer ud med det, så lad mig starte. Jeg
foreslår, at vi, som nævnt, sender det til Freya, hvis hun stadig er
indforstået med det. Af faste punkter i hver profil kunne være:

- Navn
- Alder
- Turn-on
- Turn-off
- Fri profiltekst
- Billede

Hvornår skal vi sige, profilerne senest skal afleveres? Det må jo være
helt op til Freya, hvis det er hende, der skal samle det.

>Kan jeg bruges til noget (er webdesigner) står jeg gerne til rådighed
>også...

Uha, det er vist farligt at sige, for det kunne jo blive misbrugt *G*.

K.h.
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-09-02 21:25

Hej Quinz

> - Navn
> - Alder

By
Nick

> [...]
>
> Hvornår skal vi sige, profilerne senest skal afleveres? Det må jo være
> helt op til Freya, hvis det er hende, der skal samle det.

Ja, en deadline er fint ellers får vi ikke nosset os sammen.

> Uha, det er vist farligt at sige, for det kunne jo blive misbrugt *G*.

Ja. Vi er vel alle webdesignere. Nogen er bare skrappere end andre. Og sådan
nogle som mig får aldrig taget sig sammen til at lave sit drømmewebsite.

Fra : Gudrun

Dato : 13-09-02 22:04

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>Ja. Vi er vel alle webdesignere.

Ja, hvad er sådan en størrelse egentlig for én? *S*

>Nogen er bare skrappere end andre. Og sådan
>nogle som mig får aldrig taget sig sammen til at lave sit drømmewebsite.

Nej, hvem gør det?

Det er altid alle andres vi har gang i, ikke... *G*

Knus Gudrun

Fra : Ally

Dato : 13-09-02 22:11

Hey Mark!

>Hej Quinz

Ally om jeg må be'

>By
>Nick

Duuuh... ja, selvfølgelig! Det skænkede jeg ikke en tanke *G*

Vil det sige, at vi er enige om flg. punkter (i denne rækkefølge):

Navn
Alder
By
Nick
Turn-on
Turn-off
Fri profiltekst
Billede

Jeg tror nemlig ikke, vi kan forvente, at folk begynder at lave deres
profiler, før vi lægger os fast på en struktur. Jeg gider i hvertfald
ikke lave min, før vi har skelettet klar. Ellers skal man jo lave den
om, hvergang der kommer til tilføjelse

>Ja. Vi er vel alle webdesignere. Nogen er bare skrappere end andre. Og sådan
>nogle som mig får aldrig taget sig sammen til at lave sit drømmewebsite.

Join the club! Tid har jeg masser af i øjeblikket... det kniber med
tålmodigheden.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Ally

Dato : 13-09-02 22:14

>Navn
>Alder
>By
>Nick
>Turn-on
>Turn-off
>Fri profiltekst
>Billede

Ja, hvad man ikke har i hovedet må man have i fingrene. Jeg glemte
skostørrelse *G*.

Ny liste:

Navn
Alder
By
Nick
Skostørrelse
Turn-on
Turn-off
Fri profiltekst
Billede

Nogle kommentarer/tilføjelser?

Knus
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : John Sahl

Dato : 13-09-02 22:21

Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote:
> Nogle kommentarer/tilføjelser?

Vi skal lige huske på at det ikke er alle der vil have alt
afsløret, så hvis folk vil udelade nogen punkter skal det
vel være ok?

Ellers synes jeg Ally's liste ser perfekt ud.

Fra : Ally

Dato : 13-09-02 22:23

>Vi skal lige huske på at det ikke er alle der vil have alt
>afsløret, så hvis folk vil udelade nogen punkter skal det
>vel være ok?

Jamen selvfølgelig da! Alt er frivilligt. Folk skriver lige nøjagtigt
det, og kun det, de vil have på deres profil.

>Ellers synes jeg Ally's liste ser perfekt ud.

Som Elvis plejede at sige: Thank you... thank you very much

K.h.
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Vanillepigen

Dato : 13-09-02 22:27

Ally wrote:

> Ja, hvad man ikke har i hovedet må man have i fingrene. Jeg glemte
> [...]

Links til evt. hjemmeside.

Også knus herfra.
Kristine.

Fra : Nette

Dato : 14-09-02 03:36

"Ally" wrote

> Navn
> Alder
> By
> Nick
> Skostørrelse
> Turn-on
> Turn-off
> Fri profiltekst
> Billede
>
> Nogle kommentarer/tilføjelser?

Hmm, hvad med email/hjemmeside og .....vægfarve i stuen?*G*

Nette

Fra : Chokmah

Dato : 14-09-02 12:46

On Sat, 14 Sep 2002 04:36:02 +0200, "Nette"
<nette98get2net@hotmail.com> wrote:

>Hmm, hvad med email/hjemmeside og .....vægfarve i stuen?*G*

sidste men ikke mindst udemærket ide`
om end jeg nok mener det bør forlade sig på frivilighedens basis og
den enste sære *urigemelighed* bør nok være den med sko størelse.
MvH
Bo

Fra : Freya

Dato : 13-09-02 21:45

Argh jeg er da bare så langsom i optrækket lige pt. og glemmer helt at
læse indlæg inden jeg skriver nogle *G*

Allan min mand i nøden!

> [...]
>foreslår, at vi, som nævnt, sender det til Freya, hvis hun stadig er
>indforstået med det. Af faste punkter i hver profil kunne være:

Ja, fino! Men jeg synes nu også vi skal have skostørrelser med, om
ikke andet må du love mig at skrive din(e) i din profil *lol*

>Hvornår skal vi sige, profilerne senest skal afleveres? Det må jo være
>helt op til Freya, hvis det er hende, der skal samle det.

Bob-bob-bob, jeg kan næsten ikke nænne at sætte en deadline, men det
kan der måske nok være et vist incitament i. Dog vil jeg understrege
at man til hver en tid skal kunne melde sin profil til, således at nye
skribenter løbende vil kunne få deres profiler lagt ind.

Men skal vi sige om en uge?

--
Freya

Fra : Ally

Dato : 13-09-02 22:18

>Argh jeg er da bare så langsom i optrækket lige pt. og glemmer helt at
>læse indlæg inden jeg skriver nogle *G*
>Allan min mand i nøden!

Altid til tjeneste

>Ja, fino! Men jeg synes nu også vi skal have skostørrelser med, om
>ikke andet må du love mig at skrive din(e) i din profil *lol*

*GGG*... jeg har tilføjet den til listen. Jeg synes også, det kunne
være en skæg detalje Jeg skal nok skrive min(e) skostørrelse(r)
*SS*

> [...]
>at man til hver en tid skal kunne melde sin profil til, således at nye
>skribenter løbende vil kunne få deres profiler lagt ind.

Intet problem for mit vedkommende. Hvem tager sig af vedligeholdelsen,
når der kommer nye profiler eller rettelser? Jeg vil gerne hjælpe... i
hvertfald sålænge jeg er arbejdsløs. Jeg har masser af tid i
øjeblikket.

Kærlig hilsen

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-09-02 23:56

Fri, 13 Sep 2002 23:18:21 +0200, skrev Ally
<quincy_md@hotmail.com>:

>*GGG*... jeg har tilføjet den til listen. Jeg synes også, det kunne
>være en skæg detalje Jeg skal nok skrive min(e) skostørrelse(r)
>*SS*

Måske ville

sexuel preference:
status: single/samboende/ gift/kæreste osv.
børn:

være en god ide?

Og husk nu at overholde (x)html/css-standarderne...

Og hvis det ikke bliver for mange kokke, så vil jeg da også gerne
være med.

Fra : Ally

Dato : 14-09-02 00:44

On Sat, 14 Sep 2002 00:56:08 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Måske ville
>sexuel preference:

Jeg havde egentlig tænkt mig, det hørte ind under turn-ons, men det
giver nok mere logik/overskuelighed at have det som et separat punkt.
Hermed købt

>status: single/samboende/ gift/kæreste osv.

Også købt.

>børn:

Her er jeg til gengæld i tvivl. For ikke at få 30 forskellige felter,
mener jeg, vi må begrænse antallet af felter. Derfor ville jeg "ofre"
børne-feltet. Hvad siger I andre?

Feltlisten ser pt. således ud:

Navn
Alder
By
Civilstand (gift/single osv)
Nick
E-mail
Skostørrelse
Seksuel præference (Hetero, bi, homo. Hva' med masochist, fetishist,
eksibitionist etc.?)
Turn-ons
Turn-offs
Fri profiltekst
Billede

>Og husk nu at overholde (x)html/css-standarderne...

Dét overlader jeg til dem, der ved, hvad det betyder *G*.

>Og hvis det ikke bliver for mange kokke, så vil jeg da også gerne
>være med.

Selvfølgelig da! Må jeg forfatte din profil? Nå, ikke? *GG*.

Og NU går jeg altså i seng! Godnat til dem, der er mere hårdføre end
mig

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-02 00:51

Sat, 14 Sep 2002 01:43:42 +0200, skrev Ally
<quincy_md@hotmail.com>:

>Hva' med masochist, fetishist, eksibitionist etc.?

Det vil jeg mene hører under turn on/off.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-09-02 07:16

Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote:
> On Sat, 14 Sep 2002 00:56:08 +0200, Knud Gert Ellentoft

den bliver efterhånden ret lang..... og såm jeg ser det kan det jo ret nemt
skæres lidt ned....

> Feltlisten ser pt. således ud:
>
> Navn
> Alder
> By
> Civilstand (gift/single osv)
> Nick
> E-mail

hertil synes jeg den er fin nok.... navn/nick kunne eventuelt godt stå under
samme punkt da der jo nu engang ernogen der helst kun vil have det ene
skrevet......
måske skulle der stå noget om familie under civilstand.. antal børn og
sådan?

> Skostørrelse

morsomt lille indslag*G

> Seksuel præference (Hetero, bi, homo. Hva' med masochist, fetishist,
> eksibitionist etc.?)
> Turn-ons
> Turn-off

dette lyder for mig som om det er en og samme ting... Turn-off synes jeg
måske endda er irrelevant..... og skriver man sin seksuelle præferance så er
det jo nemt at skrive feks : hetero, Vanillesex.... så er turn-on også
dækket.....

> Fri profiltekst
> Billede

jeg synes disse er et must, men naturligvis skal folk selv vælge om de vil
have et billede på...

ellers synes jeg det er ok*G* men laaaangt mere omfattende end jeg havde
regnet med

--

Fra : Freya

Dato : 14-09-02 16:00

Ally <quincy_md@hotmail.com> skrev:

> [...]
>når der kommer nye profiler eller rettelser? Jeg vil gerne hjælpe... i
>hvertfald sålænge jeg er arbejdsløs. Jeg har masser af tid i

Jamen det lyder godt, så står du for det. Og så har vi Gudrun og Knud
Gert, som har meldt sig frivilligt, plus mig selv, så har vi også
backup hvis du skulle blive indisponibel.

Hvis der er andre der er interesserede i at være med, må de meget
gerne sige til, evt. maile mig.

--
Freya

Fra : Freya

Dato : 13-09-02 21:40

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> skrev:

> [...]
>profil på siden...
>
>En vejledning til hvad man gerne så folk skrev i deres introduktion

Ja, god idé, men jeg kan ikke lige umiddelbart finde på andet end det
vi havde på de gamle profiler, kombineret med skostørrelsestråden *G*
anyone?

>Kan jeg bruges til noget (er webdesigner) står jeg gerne til rådighed
>også...

Du er hyret!

--
Freya

Fra : Gudrun

Dato : 13-09-02 22:05

Freya <freyz@c.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Ja, god idé, men jeg kan ikke lige umiddelbart finde på andet end det
>vi havde på de gamle profiler, kombineret med skostørrelsestråden *G*
>anyone?

>Du er hyret!

Du melder selv ud omkring det du kunne have brug for...

Prøver midt i min samspilsramte og anarkistiske families hverdagskaos
gerne at supplere efter bedste evne...

Knus Gudrun

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-02 21:33

> jeg nok lave det og smide det sammen med festbillederne paa
> http://www.mandezonen.dk/dss/ men jeg gider ikke bruge tid
> paa det hvis der er andre der vil lave noget der er mere
> omfattende

Måske lidt OT: Foranlediget af denne tråd har jeg forsøgt at surfe lidt
rundt på mandezonen.dk, men jeg synes godt nok siden er meeeeeeget langsom,
og de fleste link ender på en error-side. Hvis den altid er så langsom, tror
jeg folk mister tålmodigheden.
Jeg har bræ'bånd + en hurtig computer

Carina

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-02 21:34

"-Carina" <Svar til gruppen> skrev i en meddelelse

> [...]
langsom,
> og de fleste link ender på en error-side. Hvis den altid er så langsom,

Hov, ideen er iøvrigt go'. Dog mener jeg ikke der bør være minimums krav til
hvad man skal skrive. Det må man vel selv bestemme?!

Carina

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-09-02 21:40

> Hov, ideen er iøvrigt go'. Dog mener jeg ikke der bør være minimums
> krav til hvad man skal skrive. Det må man vel selv bestemme?!

Jo, det skal der være, men ikke noget særligt. Allans forslag er glimrende,
fordi:

Navn - Lidt svært at komme udenom.
By - Foreslå jeg fordi vi har en Sjælland og en Jylland fraktion.

Alder - har stor betydning for erfaring, interesse osv.
Turn on og turn off siger noget om præferencer og kan skrives med lidt glimt
i øjet.

Og så en personlig fristil.

Jeg synes, det holder.

Fra : Chokmah

Dato : 14-09-02 00:38

On Fri, 13 Sep 2002 22:40:01 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

HI Mark Hi alle

>Jo, det skal der være, men ikke noget særligt. Allans forslag er glimrende,

Yes

>fordi:
>
>Navn - Lidt svært at komme udenom.

jaee om ikke andet så det man skriver under på usnet -så man lige er
med på hvem det nu er ...

>By - Foreslå jeg fordi vi har en Sjælland og en Jylland fraktion.

yes om man så vil nøjes med nords sjælland eller 8650 silkeborg v -
hedehusevej 17-3sal - må være op til den enkelte hvor meget de føler
behov for at dele ud af ...

>Alder - har stor betydning for erfaring, interesse osv.

ja elller fødsels år - det ville jo være herligt med en dato for os
astrologi freaks men - nej - bare en opfrodirng

>Turn on og turn off siger noget om præferencer og kan skrives med lidt glimt
>i øjet.

sure.

og slevfølig sko størelse !!!

>Og så en personlig fristil.

ja med evt hjemmeside linkt til det der beskriver ens præferance mest
man ku jo lægge nogen forslag ved til hvad man ku skrive - men primært
frihed frihed firhed....

>Jeg synes, det holder.

så afgjort -

mht andre dss aktiviteter der kan vi jo bare linke til de sider der er
om f.eks fester de står i bunden th på min hp - de er der alle sammen
Hennings er vist nede eller død og tomases er som sagt men der er vist
blevet gen oppet på min tdc.

mht plads så har jeg 10 mb på min tdc - hvor megt kan det fylde html
og evt et billed ?

med freYa www.lir ? ti at peje så er den well ål i rejser

jeg synes nu det ku være sjovt at gemme de gamle profiler bare som en
side for sig - med mindre pågældene skirbent gerne vil have det væk.

der er nogen skirbenter som arldrig eller kun sjælden skriver i
gruppen som trods alt er værd at mindes - stray - Dana ( ok hun har
lige været her med et indlæg ) Chris - der var hende den lesbiske
Rikke hun var faktisk også go jamen der har jo været mange ...og der
kommer jo flere til...nå men det er nu kun Dana der figurere på den
gamle - af de forsvundne af dem jeg lige nævner her....

MvH
Bo M Mogensen

Fra : John Sahl

Dato : 14-09-02 08:45

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:
> [...]
> om f.eks fester de står i bunden th på min hp - de er der alle sammen
> Hennings er vist nede eller død og tomases er som sagt men der er vist

Og hvor tit sker de ting når det er baseret på gratis services?

> mht plads så har jeg 10 mb på min tdc - hvor megt kan det fylde html
> og evt et billed ?
>
> med freYa www.lir ? ti at peje så er den well ål i rejser

Er det bare mig eller kan vi ikke enes om at samle alt på et sted?

Og et sted med masser af plads, hvis man ikke vil samle det på
http://www.mandezonen.dk/dss/ er jeg sikker på der er andre
som vil ligge plads til.

Fra : Chokmah

Dato : 14-09-02 13:12

On Sat, 14 Sep 2002 09:45:04 +0200, "John Sahl"
<spamtrap5@mandezonen.dk> wrote:

>Og hvor tit sker de ting når det er baseret på gratis services?

alt for tit og det kan ikke være meningen at noget der skal kunne
bruges reglmæsigt af andre skal køre ustabilt eller have pop reklamer.

>Er det bare mig eller kan vi ikke enes om at samle alt på et sted?

jo jo men det skal det da men lad os nu lige få det samlet og se hvor
meget interesse der er for det og hvor meget folk har lyst til at
bruge det sidts men ikke mindst til hvad - om det bare skal være
profil lister eller der er nogen der har andre sjove idder der kan
realiseres hænd af vejen.

>Og et sted med masser af plads, hvis man ikke vil samle det på
>http://www.mandezonen.dk/dss/ er jeg sikker på der er andre
>som vil ligge plads til.

jamen det er da hævet over en hver tvil både gavmildt og en go ide
John ... du har bare lagt nogen restriksioner for hvor meget det må
udvikle sig og hvis der er nogen der har lyst til at lave en chat
room- så skal det sgu også være der
og hvad man nu ellers kunne finde på at bidrage med af gode -& drålige
idder.

men indtilvider er det jo bare profiler og de fylder jo ikke alverden
- hvis der er tale om lidt tekst lavet til html også evt et billed.

men jow det skal da ligge på et sted om man så ku samle de hjemmesider
( dss fester ) der findes på et stabilt sted er jo fint eller der bare
skal linkes til dem - det finder vi ud af

men som det ser ud nu så freYa samler
Gudron webdesigner

så kan vi jo se hvordan det blir - det er jo teknisk set ikke svært at
flytte dte fra et domæne til et andet når det først er lavet -
som sagt så bliver det ikke noget problem at finde plads der ikke er
gratis.
så længe alle dss party siderne ikke skal med - hvor meget de fylder
ved jeg reelt ikke men jeg har et spyder rip af dem alle.... men det
er ikke alverden.... Tomases hvor der afligevel var nogen billeder der
fyldte det hele under 2 mb.

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-09-02 14:06

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:

> [...]
> bruge det sidts men ikke mindst til hvad - om det bare skal være
> profil lister eller der er nogen der har andre sjove idder der kan

jamen er der reelt nogen der har tjek over det her?? for jeg synes der
kommer tusind ting frem og kan hverken finde hoved eller hale i det....

> [...]
> John ... du har bare lagt nogen restriksioner for hvor meget det må
> udvikle sig og hvis der er nogen der har lyst til at lave en chat

jeg tror du har misforstået..... johns eneste restriktion er at han ikke
ville stå for at _lave_ det, hvis det udviklede sig til mere end lige
profilerne, og det udelukkende ud fra det grundlag at han ikke har tid....
hvis der er andre der vil stå for samling og udvikling så er alt bare fjong,
så er det eneste john skal jo reelt bare at uploade det til mandezonen....

> og hvad man nu ellers kunne finde på at bidrage med af gode -& drålige
> idder.

trust me... der er ingen begrænsning hverken på ideer, muligheder eller
plads på mandezonen...... udelukkende på hvor meget tid john har han kan
bruge på det*G*

> men indtilvider er det jo bare profiler og de fylder jo ikke alverden
> - hvis der er tale om lidt tekst lavet til html også evt et billed.

det er jo ikke det store problem...

> men jow det skal da ligge på et sted om man så ku samle de hjemmesider
> ( dss fester ) der findes på et stabilt sted er jo fint eller der bare
> skal linkes til dem - det finder vi ud af

der ligger jo allerede billeder fra tre af festerne på den pågældende
side...... det er jo bare at lave en ny forside til det og så lægge resten
op også....

> men som det ser ud nu så freYa samler
> Gudron webdesigner

lyder smukt.....

> [...]
> flytte dte fra et domæne til et andet når det først er lavet -
> som sagt så bliver det ikke noget problem at finde plads der ikke er

nej gratis plads er der jo nok af rundt omkring..... det er mere om man skal
døje med tusinde forskellige reklamer og popups.... derfor tilbuddet om
mandezonen/dss....

> [...]
> ved jeg reelt ikke men jeg har et spyder rip af dem alle.... men det
> er ikke alverden.... Tomases hvor der afligevel var nogen billeder der

hvorfor i alverden skal de ikke med???
er det ikke langt det nemmeste at ALT blev lagt på samme side?? sådan at man
ikke hopper rundt mellem 40 forskellige sites og links?

--

Fra : Gudrun

Dato : 13-09-02 21:57

"-Carina" <Svar til gruppen> ulejligede sig med at skrive:

>"-Carina" <Svar til gruppen> skrev i en meddelelse

>langsom,
>tror

Samme her, så min tålmodighed er også næsten opbrugt (ikke at jeg har
meget af den...) inden siden er loadet... desværre...

>Hov, ideen er iøvrigt go'. Dog mener jeg ikke der bør være minimums krav til
>hvad man skal skrive. Det må man vel selv bestemme?!

Mit indlæg handlede iøvrigt ikke om minimumskrav, men var mere ment
som en mulig inspiration for dem, som måske er i tvivl om hvad man
skal/kan/må skrive på en sådan profil...

Syn's forøvrigt skostørrelse skal med... he he

Knus Gudrun

Fra : Tomas O.

Dato : 13-09-02 23:41

Gudrun skrev:

SNIP

> Syn's forøvrigt skostørrelse skal med... he he

gad vide hvorfor?

Fra : Gudrun

Dato : 13-09-02 23:48

"Tomas O." <tfo@gmx.net> ulejligede sig med at skrive:

>Gudrun skrev:
>
>SNIP

>gad vide hvorfor?

Siger jeg altså ikke...

Knus Gudrun

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-02 00:15

Fri, 13 Sep 2002 22:40:44 +0000 (UTC), skrev "Tomas O."
<tfo@gmx.net>:

>gad vide hvorfor?

Fordi mænd med store fødder har små .......

Bruger skostr. 41.

Fra : Tomas O.

Dato : 14-09-02 01:37

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Fordi mænd med store fødder har små .......
>
> Bruger skostr. 41.

45-46 her

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-02 02:24

Sat, 14 Sep 2002 00:37:02 +0000 (UTC), skrev "Tomas O."
<tfo@gmx.net>:

>45-46 her

Da du åbentbart ikke forstod den, så må du hellere få et link.

http://tomas_o.has-a-small-penis.com/

(undskyld)

Fra : Tomas O.

Dato : 14-09-02 08:21

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Da du åbentbart ikke forstod den, så må du hellere få et link.
>
> http://tomas_o.has-a-small-penis.com/
>

> (undskyld)

Nææ du jeg har hørt det omvendt.. hehe

såå.. www.knuderlille.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-09-02 21:45

> [...]
> meeeeeeget langsom, og de fleste link ender på en error-side. Hvis
> den altid er så langsom, tror jeg folk mister tålmodigheden.

Det er irriterende. Den bliver oven i købet hosted som erhvervs-webhotel af
Tiscali, noget der koster boksen. Jeg gætter på, at Sahl står og gokker én
eller anden ansvarlig i roen lige nu.

Fra : John Sahl

Dato : 13-09-02 22:12

-Carina <Svar til gruppen> wrote:
> [...]
> meeeeeeget langsom, og de fleste link ender på en error-side. Hvis
> den altid er så langsom, tror jeg folk mister tålmodigheden.

Det er webserverne som den er hosted på som driller og har gjort
det i et stykke tid desværre. Der er fokus på det hos vores webhotel
så vi håber der snart kommer mere fart over feltet.

Jeg er dog sikker på at det var det erotiske indhold du surfede
på så lidt ontopic er det da

Fra : Freya

Dato : 13-09-02 21:36

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev:

>Var der lige en mailadresse, hvor man kunne sende sin profil og billede?

Hej Mark og alle andre der er med på "idden" *G*.

I kan sende det til mig, bare skriv til min svaradresse.

_Ingen_ kommer på uden selv at ville det.

Jeg håber dog at rigtig mange vil være med, også eventuelle
skabslæsere og nye skribenter. Jo flere jo bedre, og I bestemmer
naturligvis selv hvor meget der skal stå, om I vil have billede på
eller ej, osv.

--
Freya

Fra : T'abula R'asa

Dato : 13-09-02 23:53

Ally skrev:

> E-mail er jeg enig i. Beskaeftigelse/uddannelse mener jeg er
> irrelevant.

Min tanke var nok bare, " naar vi nu alligevel er igang med at
polarisere ", men maaske det nok er mest relevant i mit tilfaelde, og
det staar jo enhver frit for, hvad man vil inkludere i sin profiltekst.

Ha' det godt derude
Peter

--
http://www.localeyes.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=220&mode=thread&order=0&thold=0

Fra : Clark Kent

Dato : 13-09-02 22:32

"freYa & Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> - er der er nogen der med på idden ?

Kan I ikke bare kigge på et røvbillede af hinanden med pik- og kussemål?
Og så se for helvede atr pul noget mere, så vi kan slippe for Mogensens
totalt retarderede udgydelser herinde.
Farvel, Mogensen...............jeg har afsendt tre klager over dig idag for
spamning. Du ved sikkert hvad det drejer sig om, hvis din hjerne fungerer
bare minimalt

Fra : T'abula R'asa

Dato : 13-09-02 22:51

Ally skrev:

> [...]

> Ny liste:

> Navn
> Alder
> By
> Nick
> Skostoerrelse
> Turn-on
> Turn-off
> Fri profiltekst
> Billede

> Nogle kommentarer/tilfoejelser?

E-mail, evt. beskaeftigelse/uddannelse.

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

--
http://www.modkraft.dk/minimarked/?op=vv&vid=96

Fra : Ally

Dato : 13-09-02 23:22

>E-mail, evt. beskaeftigelse/uddannelse.

E-mail er jeg enig i. Beskæftigelse/uddannelse mener jeg er
irrelevant.

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Tomas O.

Dato : 13-09-02 23:39

Ally skrev:

SNIP
> E-mail er jeg enig i. Beskæftigelse/uddannelse mener jeg er
> irrelevant.

Enig.