3310 ??
Fra : MBJ

Dato : 12-09-02 08:53

Jeg har en nokia 3310. Når jeg så har den i taske eller lomme slår
tastaturlåsen tit fra og så kommer den til at ringe op til den første i
adressebogen. (eller der står 1212#23232#232# eller lign. i displayet.

Er der andre der har erfaring med "blødt" tastatur/tastaturlås der slår fra
??

Er det bedre med 5210/5510 ??

Michael

Fra : helloo.dk

Dato : 12-09-02 13:54

måske er det fordi du er så uheldig at den i tasken kommer til at trykke på
begge knapper og låser sig selv op.. Måske ville det være en fordel at få
den opdateret til en 3315 og få sat automatisk tastaturlås på efter 10
sek...

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Fra : Runman

Dato : 12-09-02 17:38

MBJ skrev
> [...]
> adressebogen. (eller der står 1212#23232#232# eller lign. i displayet.
>
> Er der andre der har erfaring med "blødt" tastatur/tastaturlås der slår

Har hørt at Thansen har covers til 3310 med klap !!
det var måske en løsning .

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner