Software til opgradering af nokia 3310 til~
Fra : MACDK

Dato : 12-09-02 06:09

Er der nogen der ved hvor man kan finde software til at opgradere sin nokia
3310 til en 3315, og ved hvordan man får skidtet til at virke

Fra : Runman

Dato : 12-09-02 17:41

MACDK skrev
> Er der nogen der ved hvor man kan finde software til at opgradere sin
nokia
> 3310 til en 3315, og ved hvordan man får skidtet til at virke

knok_phoenix_1a. er klart at anbefale , kan hentes her :
http://lead2000.host.sk/private.html

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner

Fra : MACDK

Dato : 13-09-02 14:02

Hvad kan jeg så gøre når min tlf er en version 5.13

Fra : Runman

Dato : 13-09-02 16:13

MACDK skrev :
> Hvad kan jeg så gøre når min tlf er en version 5.13

Du er nok nød til at opdatere til sw 5.57
kan ikke huske om sw 5.47 kan opdateres til 3315
send en mail hvis du skal have opdateret til sw 5.57
så finder vi ud af noget

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner

Fra : Tom K.

Dato : 13-09-02 20:35

Er ver. 5.57 ikke automatisk en 3315?

-Tom-

Fra : Runman

Dato : 14-09-02 06:53

Tom K skrev :
> Er ver. 5.57 ikke automatisk en 3315?

Nej sw 5.57 er ikke 3315 , man skal opdatere til 3315 , med xtra
funtioner så som autotastelås

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner