Århus Studenternes Filmklub
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 12-09-02 00:36

Jeg ville lige minde filmfolket i Århus om at det nye
program er kommet. 30 film, den første er "Subway" på
mandag (16/9). Bemærk at i år er starttidspunktet rykket
frem til kl. 19.

--
Ask me for directions.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-09-02 00:38

rorschak@mail1.stofanet.dk (Jesper Lauridsen) writes:

> Jeg ville lige minde filmfolket i Århus om at det nye
> program er kommet. 30 film, den første er "Subway" på
> mandag (16/9). Bemærk at i år er starttidspunktet rykket
> frem til kl. 19.

Slagtehal 3 sæsonen er også startet. Jeg var lige nede at se japanske
film i aften (FREEZE ME og FUDOH: THE NEW GENERATION).

http://www.slagtehal3.dk/

Fra : zcully

Dato : 14-09-02 02:26

F... hvor en for fed hjemmeside....
Den giver en helt lyst til snarest at tage afsted.

/Zcully

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 16-09-02 22:07

On 13 Sep 2002 01:38:06 +0200, Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk> wrote:

> [...]

Der er naturligvis også en hjemmeside:
http://home.imf.au.dk/filmklub/

>Slagtehal 3 sæsonen er også startet. Jeg var lige nede at se japanske
>film i aften (FREEZE ME og FUDOH: THE NEW GENERATION).

Hvilken slags fremvisningsudstyr er der i slagtehallen? 32mm? 16mm? Video?
Man hører det aldrig nævnt.

>http://www.slagtehal3.dk/

Eller bliver filmene downloadet som flash-animationer og
projekteret ud i 1280x1024?

--
Ask me for directions.