Lad os lege en leg:
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-09-02 23:24

Gider dem herinde, der i virkeligheden hedder Søren Mosegaard at række
hånden op?

Der er vist pludselig opstået en helt usædvanlig interesse for denne lille,
uanselige gruppe, eller også skriver een mand herinde under 10-15 aliaser?

Jeg havde sådan set håbet at du ville begynde at tage dig selv seriøst som
udgangspunkt og skrive seriøst ud fra dine egne betragtninger, Søren, men
jeg må vist til at tynde lidt ud i dine aliaser og deres tilhørende
internetabonnementer, hvis du fortsætter dit latterlige alias-stormløb på
gruppen?

Eller det er måske "dine venner", der skriver?

Anders Peter Johnsen

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 11-09-02 23:42

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> mælte sligt:

>Gider dem herinde, der i virkeligheden hedder Søren Mosegaard at række
>hånden op?

Vil du ikke snart gerne holde op med det der Mosegaard-pjat? Eller eventuelt
holde det i personlige mails til de folk, du mistænker for at være
Mosegaard-inkarnationer.

Hvis folk skriver seriøst, så svar dem seriøst. Hvis folk skriver useriøst, så
lad være med at svare dem. Det er (især for tiden) meget nemt at kende forskel
på de to typer skribenter.

>Der er vist pludselig opstået en helt usædvanlig interesse for denne lille,
>uanselige gruppe, eller også skriver een mand herinde under 10-15 aliaser?

Ja, hvis det endda bare kunne gøre det. Faktisk er vi alle sammen Mosegaard,
lige på nær dig.

Hejhej...
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Uden nye guder bliver alle gamle religioner før eller siden kvalt.
De religioner der forbyder nye guder, tager kvælertag på sig selv."

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-09-02 23:58

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> writes:

> Ja, hvis det endda bare kunne gøre det. Faktisk er vi alle sammen Mosegaard,
> lige på nær dig.

Hov, det var mig, der skulle afsløre det, ikke dig.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-09-02 00:20

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> mælte sligt:

> Vil du ikke snart gerne holde op med det der Mosegaard-pjat?

Gider Mosegaard ikke snart holde op med sit eget pjat?

Han lever åbenbart i en illusion om gentagelsen af at "tage r****" på os
alle sammen igen?

>Eller eventuelt
> holde det i personlige mails til de folk, du mistænker for at være
> Mosegaard-inkarnationer.

Sè, lige DÈR ville jeg således rode mig ud i anklager om psykiatrisk
paranaoia...

Så jeg vil hellere skrive i dèt forum, som p.t. bliver spammet.

> [...]
useriøst, så
> lad være med at svare dem. Det er (især for tiden) meget nemt at kende

Jeg er ikke særlig stor tilhænger af at man ikke tillader folk at skrive,
men når det lugter så langt væk af at een person faktisk forsøger at
ødelægge en gruppe, så må man da for pokker have lov til pænt at spørge
manden om at lade være?

> Ja, hvis det endda bare kunne gøre det. Faktisk er vi alle sammen
Mosegaard,
> lige på nær dig.

Øh, ja-jaa?

Helt seriøst, Rasmus: Er det dig, der har inviteret hele det tilbageværende
"Faklen"-slæng fra Aarhus herind? ;-D

FÅRvæl!

Anders Peter Johnsen

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 12-09-02 23:49

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> mælte sligt:
>"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev:

>Gider Mosegaard ikke snart holde op med sit eget pjat?

Du kan jo skrive til ham og spørge.

>Han lever åbenbart i en illusion om gentagelsen af at "tage r****" på os
>alle sammen igen?

Gør han? Jeg har ikke bemærket ham.

>Sè, lige DÈR ville jeg således rode mig ud i anklager om psykiatrisk
>paranaoia...

Well, når du selv siger det...

>Så jeg vil hellere skrive i dèt forum, som p.t. bliver spammet.

Hvilket selvfølgelig er bedre fordi?

> [...]
>men når det lugter så langt væk af at een person faktisk forsøger at
>ødelægge en gruppe, så må man da for pokker have lov til pænt at spørge

Ja. Hvorfor skriver du så ikke til manden i stedet for til gruppen?

>Helt seriøst, Rasmus: Er det dig, der har inviteret hele det tilbageværende
>"Faklen"-slæng fra Aarhus herind? ;-D

Du mener den sidste måneds imbecile prutte-bæ-debattører? Ja, dét var jo lige
Faklens stil.

Venlig hilsen,

Fra : Henton

Dato : 13-09-02 08:38

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> mælte sligt:

skal man foragte andersledes tænkende ?

> Du mener den sidste måneds imbecile prutte-bæ-debattører? Ja, dét var jo
lige
> Faklens stil.

Mon ikke den gode Rasmus tager fejl her !

> [...]
> "Uden nye guder bliver alle gamle religioner før eller siden kvalt.
> De religioner der forbyder nye guder, tager kvælertag på sig selv."

Se dog hvad du selv skriver..............men selvfølgelig har du ret, det
kunne faklen ikke have gjort bedre.

Henton

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-09-02 08:53

"Henton" <snyd@adresse.dk> writes:

> tilbageværende
>
> skal man foragte andersledes tænkende ?

Ja da.

I hvert fald, når "anderledes tænkende" ikke henviser til deres
holdninger, men til en aldeles skæv opfattelse af hvad argumentation
er for noget. At de altså tænker på en anden måde.

Om det så er "Jeg tror at det forfatteren mente, da han skrev X i
Bibelen var, så hvad du end har at sige er det kætteri"-modellen, som
er så udbredt herinde eller "Jeg har ikke noget at have det i, men jeg
kan nogle pokkers lange ord"-modellen, som Fragglen excellerede i, er
sagen uvedkommende. De skal foragtes under alle omstændigheder.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 13-09-02 14:23

"Henton" <snyd@adresse.dk> mælte sligt:

>skal man foragte andersledes tænkende ?

Selvsagt. Er man aparte, skal man kanøfles - husker du ikke din barnelærdom?

>Mon ikke den gode Rasmus tager fejl her !

Mon det virkelig er så svært at gennemskue sarkasmen?

Venlig hilsen,

Fra : Stefan Holm

Dato : 12-09-02 07:25

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> writes:

> Ja, hvis det endda bare kunne gøre det. Faktisk er vi alle sammen Mosegaard,
> lige på nær dig.

Hovhov! Anders er skam også Mosegaard.

--
"Let us celebrate our agreement with the adding of chocolate to milk."

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-09-02 19:40

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

Mosegaard,

> Hovhov! Anders er skam også Mosegaard.

Jaja, men jeg er bare i et stadie af selvfornægtelse siden jeg tror jeg
eksisterer, ikke? ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : LowLifeDK

Dato : 12-09-02 05:53

> Gider dem herinde, der i virkeligheden hedder Søren Mosegaard at række
> hånden op?

Pas....

> Der er vist pludselig opstået en helt usædvanlig interesse for denne
lille,
> uanselige gruppe, eller også skriver een mand herinde under 10-15 aliaser?

Det nægter jeg at tro på. Hvis du kigger nærmere under mit indlæg med
overskriften
"misbrug af LowLifeDK og min e-mail", vil du se et par interessante indlæg.

Hvis du derefter ligger et par dage til (TDC's reaktionstid), vil du bemærke
hvem
der nu lige pludselig ikke kommer med indlæg.

> [...]
> jeg må vist til at tynde lidt ud i dine aliaser og deres tilhørende
> internetabonnementer, hvis du fortsætter dit latterlige alias-stormløb på

Hvorfor i alverden skulle SM begynde at debattere seriøst herinde ? Han har
fået hvad han ville ha' ... omtale !

Han er ude, pist borte, væk, over alle bjerge.

Fra : Henton

Dato : 13-09-02 06:15

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Gud er allestedsnærværende