Validering
Fra : petit

Dato : 11-09-02 20:25

Hej!

Som forholdsvis ny bruger af FP mangler jeg en funktion, når man har lavet
en formular og skal modtage "resultatet" i en e-mail. Jeg har valideret
felterne men jeg mangler / kan ikke finde en funktion som jeg har set i på
andre hjemmesider hvor der er anvendt Matts FormMail - Der kan man skrive
"required", således at man IKKE kan afsende formularen før disse felter er
udfyldt. I "min" FP formular, som er valideret kan man "sende den afsted"
uden at skrive noget som helst - og det er uheldigt!
Hvad mangler jeg at gøre for at ændre på det?

m.v.h.

Peter.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-09-02 22:17

Sæt validering på de nødvendige felter.
Hvis du sætter en minimum størrelse på en er feltet "required".