Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-out er mat?
Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 11-09-02 20:16

Jeg har lige fået lagt kabler til mit tvout, men det er meget mat på
skærmen, har prøvet at stille lidt på farver og sådan, men det er ikke til
at stille skarpt?

Jeg forsøgte at installere TVTool 6,5 men den kunne ikke finde min chip?

Mit kort er et:

Inno3D Tornado GeForce 4 MX440 med TV-Out og 128mb DDR

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-09-02 21:04

CHAPY/ Kasper Pedersen skrev bl.a.:

> Jeg forsøgte at installere TVTool 6,5 men den kunne ikke finde min
> chip?
>
> Mit kort er et:
> Inno3D Tornado GeForce 4 MX440 med TV-Out og 128mb DDR

Tsk tsk tsk.... har du ikke kikket på FAQ'en?
http://www.tvtool.info/english/faq_hardware_e.htm#hardware1

Usually the TV-chip is a single independent chip on the graphics card board
from a third party manufacturer. These are supported by the tool. With the
GF4-MX nVidia introduces an own (probably cheap and less powerful) TV-chip
which is integrated in the VGA chip. For this chip there is no documentation
available at all. Without documentation a support cannot be integrated in
TVTool!

--
Lars

Outlook Express uden OE-QuoteFix? Nej tak!
Hent nyeste version her: http://flash.to/oe-quotefix