Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problemer med driver til Asus V8420
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 11-09-02 19:56

Hej jeg har et problem med mit nye grafikkort, da jeg skulle installere
driveren sagde Windows(XP) at driveren ikke var "godkent" til at kunne køre
med Win XP, men når man kigger på kasse, manual, cd'er osv. stod der at det
kunne køre på Win XP. Hvad kan være galt ??

Min grafikkort er et Asus V8420 (Asus GF4 Ti 4200)

Håber i kan hjælpe.
Mvh. Jeppe Nørgaard

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-09-02 22:56

Jeppe Nørgaard skrev bl.a.:

> Hej jeg har et problem med mit nye grafikkort, da jeg skulle
> installere driveren sagde Windows(XP) at driveren ikke var "godkent"
> til at kunne køre med Win XP,

Det er ligemeget. Bare installer den alligevel.

men når man kigger på kasse, manual,
> cd'er osv. stod der at det kunne køre på Win XP. Hvad kan være galt ??

Driveren er bare ikke blevet godkendt af Microsoft endnu.

> Min grafikkort er et Asus V8420 (Asus GF4 Ti 4200)

Jeg har et magen til og jeg kører med Nvidias Detoantor driver 30.82. Det
kører godt og stabilt. Jeg har prøvet med den driver der hedder 40.41 men
den har problemer i nogle spil.

http://nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
http://reactorcritical.com/

--
Lars

Outlook Express uden OE-QuoteFix? Nej tak!
Hent nyeste version her: http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 12-09-02 05:56

Men problemet er at når jeg så kommer ind i windows bagefter installationen
kommer XP logoet hvor det loader også velkommen, men så går skærmen i sort