Gratis logoer, lyde m.m.
Fra : Tom

Dato : 11-09-02 19:22

Hej

Hvor kan man DOWNLOADE gratis lyde, logoer osv til sin Nokia 7650.
Alle sider jeg har set til nu skal man enten sende en sms, ringe eller
betale 8 kr for et sølle logo.
Findes der slet ikke en side hvor man bare kan downloade nogle logoer m.m.
uden at det koster noget?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-09-02 13:30

> Findes der slet ikke en side hvor man bare kan downloade nogle logoer m.m.
> uden at det koster noget?

Du kan få et "Crazy Daisy" logo på http://www.ringsted.crazydaisy.dk og et "My
phone is my weapon" logo på http://www.sol.dk/lion/ (sidstnævnte kan jeg dog
ikke få til at virke med min "Teliafon", men alle mine venner kan...)

Vil du have gratis ringetoner er du nok nødt til selv at indtaste dem...! Du
kan ikke få dem gratis (i hvert fald ikke fra danske sider) mere, da de
oprindelige kunstnere skal have en afgift hver gang en ringetone bliver
sendt!!

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 12-09-02 17:16

ikke mere

Fra : Runman

Dato : 12-09-02 17:48

Tom skrev
> [...]
> betale 8 kr for et sølle logo.
> Findes der slet ikke en side hvor man bare kan downloade nogle logoer m.m.

Hvis du har et datakabel og Nokia logomanager er der en funktion , hvor du
kan snuppe logo'er fra nettet og overføre dem til mobilos

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner