GS 450/GS 550 kronrør er de ens
Fra : Per M. Pedersen

Dato : 11-09-02 17:07

Suzuki har det med at være meget flinke til at genbruge dele på forskellige
modeller, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide om GS 450 og
GS 550 kører med samme forgaffelbroer. Jeg skal sådan set kun bruge en
kronrørsaksel til en GS 450 og har en fra en 550´er på hånden. Den ligger i
midlertid på Sjælland og kammeraten ved ikke helr om de passser sammen.

Gør de det??

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen, Støvring

Fra : Armand

Dato : 05-10-02 16:31

Per M. Pedersen <per_p@wanadoo.dk> skrev i en
> [...]
ligger i
> midlertid på Sjælland og kammeraten ved ikke helr om de passser

Få dog en maskinarbejder til at tilværke en ny efter den gamle!
da jeg på en af mine tidlige motorcykler monterede koniske rullelejer i
de dertil uddrejede kugleskåle, blev kronrørsakslen ca. 5 cm for kort;
men det klarede en af mine lærekammerater i maskin-afdelingen nemt: Han
pressede den originale ud af broen og fremstillede en klon der blot var
pågældende stykke længere!

--
Armand.