Sangen fra Xider reklamen
Fra : SnowBird

Dato : 11-09-02 16:26

Hello!

ER der nogle kloge hoveder der ved hvad sangen fra Xider reklamen
hedder. Der går på noget ala: What comes around.... DUK DUK. Lidt
funk-techno stil.

MVH.

Daniel Holsko

Fra : Kaspar Torp

Dato : 11-09-02 16:36

Lidt OT, men sangen hedder Timo_Maas - To_Get_Down

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-09-02 17:43

> Lidt OT, men sangen hedder Timo_Maas - To_Get_Down

Til gengæld er det helt on-topic i dk.kultur.musik. De har samlet en liste
over musikken til de fleste reklamer og tv-prgrammer etc.

Universalsvaret på "Hvad hedder musikken der spiller i ..." er for øvrigt
Mark Knopfler "Irish Boy".

Lige som universalsvaret her er IMDb.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Peet - DK

Dato : 11-09-02 21:25

> Universalsvaret på "Hvad hedder musikken der spiller i ..." er for øvrigt
> Mark Knopfler "Irish Boy".

Som nu nok også er et af de bedste numre i et soundtrack Resten af
soundtracket til Cal er skam også glimrende. Selvfølgelig en smagssag, men
det ramte plet hos mig.

--
Peet - DK
Right now im suffering from memory loss and deja vu at the same time.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-09-02 01:26

Peet - DK wrote:

> Som nu nok også er et af de bedste numre i et soundtrack Resten af
> soundtracket til Cal er skam også glimrende. Selvfølgelig en smagssag, men
> det ramte plet hos mig.

Cal er rigtig fedt! Tak for tippet, jeg må se at få fat på
"Irish Boy"...

--
Peter Knutsen