To grafikkort i en computer vha PCI og AGP~
Fra : jones

Dato : 11-09-02 15:52

Understøtter de fleste bundkort dette og kører det nogenlunde stabilt?

MVH Jones

Fra : Cacba

Dato : 11-09-02 15:59

Og vil det være muligt at køre 2 forskellige opløsninger paa de 2 skærme..
fx 1600*1200 og 1024*768 ???

Cacba Out..

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-09-02 08:55

"Cacba" <cacba@cacba.dk> crashed Echelon writing

> Og vil det være muligt at køre 2 forskellige opløsninger paa de 2
> skærme.. fx 1600*1200 og 1024*768 ???

Ja

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-09-02 08:56

"jones" <jones1024@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Understøtter de fleste bundkort dette og kører det nogenlunde stabilt?

Ja, afhænger af om du IRQ'er ledige og om dit OS understøtter det
(win95/NT4 gør fx. ikke)

--
Bjarke Andersen

Fra : jones

Dato : 12-09-02 12:52

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> "jones" <jones1024@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Ja, afhænger af om du IRQ'er ledige og om dit OS understøtter det
> (win95/NT4 gør fx. ikke)

Tak for svaret.

Hvis der er to udgange på begge kort, vil det så sige, at jeg kan køre
med 4 skærme samtidigt?

MVH Jones

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 17-09-02 22:38

"jones" <jones1024@hotmail.com> wrote in message
> Understøtter de fleste bundkort dette og kører det nogenlunde stabilt?
>
> MVH Jones

Check HCL.TXT for at se om det, grafikkort du vil bruge som sekundært, er
understøttet.

Kenneth