Splinternye 2003-Yamaha'er!
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 11-09-02 14:32

Har lige siddet og surfet lidt rundt på www.yamaha-motor.com og fundet en
hel del nye modeller...

R1 2003:
http://www.yamaha-motor.com/products/unitinfo.asp?lid=2&lc=mcy&cid=5&mid=6

R6 2003:
http://www.yamaha-motor.com/products/unitinfo.asp?lid=2&lc=mcy&cid=5&mid=8

Og så er der i øvrigt mange andre nye fede modeller...

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 11-09-02 14:46

R1 er vel uforandret, bortset fra nye farver?
Men R6 ser meget cool ud, jeg synes dog det er skam hvis samtlige
fabrikanter nu vil bygge bane 600.
Mvh
Anders O

Fra : peterl

Dato : 11-09-02 15:57

Der skulle komme "vej"-udgaver fra både Kawasaki og Honda, og Yamaha har jo
stadig Thundercat'en på programmet.

-PeterL

Fra : peterl

Dato : 11-09-02 16:02

Ny reklamefilm med R6'eren på eurosport lørdag morgen kl. ca. 10.45, bliver
der skrevet i krogene!

Du refererer forøvrigt til USA sitet. Europa-sitet har adressen:
http://eur.yme.com/ hvis man vil have de lokale nyheder...

-PeterL

Fra : Kenneth S

Dato : 11-09-02 15:21

hmmm..

Je ka ikke liige finde nogen ændringer på R1'eren, andet end farverne.

...har vi nogen med lidt skarpere øjne, som har opdaget noget?

Kenneth S

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 12-09-02 13:25

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in message
> hmmm..
>
> Je ka ikke liige finde nogen ændringer på R1'eren, andet end farverne.
>
> ..har vi nogen med lidt skarpere øjne, som har opdaget noget?
>
> Kenneth S

tror ikke der kommer nogen ændringer, typisk kører næsten alle japanerne jo
med en model i to år, før den ændres. Der er dog selvfølgelig undtagelser,
som kawas 636, der kun får et år i sin nuværende udformning.
Mvh
Anders O