Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
tv-out problem?
Fra : Jakob D

Dato : 11-09-02 14:25

Jeg har et palit geforce 4, som er forbundet via tv-out til et scartstik på
fjernsyn. Jeg har farver på desktop monitor, men kan ikke få farver på
fjernsynet.
Hvad har jeg gjort galt?

Mvh Jakob

Fra : K E Nielsen

Dato : 11-09-02 15:19

Du bruger S-VHS ud på dit GF4 kort
og composite video indgang på dit TV.

Fra : Jakob D

Dato : 11-09-02 15:32

"K E Nielsen" <karle=nospamplease=@city.dk> wrote in message
> Du bruger S-VHS ud på dit GF4 kort
> og composite video indgang på dit TV.

æhhh øøøhh composite indgang?

jeg har fået det til at virke på fronten af fjernsynet nu, men jeg ville
gerne at jeg kunne sætte det i mit "åbne" scartstik bagpå. med åben mener
jeg s-vhs, audio stikkene osv passer ind i scartstikket .

Jakob

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-09-02 16:50

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har fået det til at virke på fronten af fjernsynet nu, men jeg ville
> gerne at jeg kunne sætte det i mit "åbne" scartstik bagpå. med åben mener
> jeg s-vhs, audio stikkene osv passer ind i scartstikket .

Hvis indgangen bagpå ikke understøtter s-video
(det kunne det tyde på den ikke gør)
skal du have fat i en scartconverter (ikke en adapter)
til at sætte bagi dit TV. Så skulle det spille.
--
Peter J

Fra : Jakob D

Dato : 11-09-02 18:27

..

> [...]
> (det kunne det tyde på den ikke gør)
> skal du have fat i en scartconverter (ikke en adapter)
> til at sætte bagi dit TV. Så skulle det spille.

Ok tak.
tjekker det lige ud.

Jakob

Fra : FeZ

Dato : 11-09-02 20:12

> Ok tak.
> tjekker det lige ud.

Det er den øverste på denne side:
http://makeashorterlink.com/?F6E1152C1

Husk nu det skal være converteren - adapteren
laver ikke signalet om fra s-video til composite.
--
FeZ -aka- Peter J