Kvinder og MC. Er Ducati en Yamaha eller e~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-09-02 13:13

Mærke forvirring :) en Monster en en Ducati, men er en Ducati en Suzuki?

Da jeg luftede tanken for fruen at jeg mente det var på tide at få en større
MC og at det måske også gerne skulle bliven en Ducati, spurgte hun om en
Ducati var en Suzuki. Jeg kikkede lang tid måbende på hende, og hun kunne
godt se at det var et dumt spørgsmål så hun sagde; " nåhh nej, Ducati er en
Yamaha eller hvad?"

*SUK*

Mvh Thomas

Fra : AW på TRX

Dato : 11-09-02 13:43

Da jeg skiftede min XJ 600 ud med min nuværende TRX'er besøgte jeg kort tid
efter mine forældre.
Min mor kiggede på cykle og sagde "Er den ny ???, Nå ja den gamle var vist
grøn ikke...".
Hvis TRX'eren havde været grøn, så havde hun ikke kunnet se forskel.

Allan
- Min kone kan godt kende forskel - hun kører nemlig selv

Fra : peterl

Dato : 11-09-02 13:48

Prøv at gå ned/ud/hen i jeres vaskerum og fortæl mig så om det er den samme
vaskemaskine der står der som da i sidst var derude!

-PeterL

Fra : Martin_P

Dato : 11-09-02 13:59

On Wed, 11 Sep 2002 14:47:53 +0200, "peterl" <pvl@ioi.dk> wrote:

>Prøv at gå ned/ud/hen i jeres vaskerum og fortæl mig så om det er den samme
>vaskemaskine der står der som da i sidst var derude!
>

>ROFLMAO
Ja jeg kan ihvertfald ikke - medmindre der på mit kontoudtog står
"Hvidevareringen - 6000-"

MP

Fra : Daniel

Dato : 11-09-02 20:12

HA HA HA HA, jeg lå flad af grin, da jeg læste denne her :D Godt svaret igen
Peter.
Jeg tror nu godt jeg ville kunne se om det er den samme, selvom den "nye"
også var hvid :)

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 11-09-02 20:36

"peterl" <pvl@ioi.dk> wrote in message
> Prøv at gå ned/ud/hen i jeres vaskerum og fortæl mig så om det er den
samme
> vaskemaskine der står der som da i sidst var derude!
>

> -PeterL

Min kæreste lavede et ledt baghold på mig en dag. Vi var ude hos nogle
venner, og pludselig spurgte hun mig, hvilke farver vores vægge i stuen og
soveværelset var malet! Jeg anede det ikke (hmmmmm.....sådan lidt lyse i
det???), og siden har jeg holdt lidt lavere profil...
mvh
Anders O

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-09-02 21:07

"[8260]Anders Olesen" <9822@e.iha.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> soveværelset var malet! Jeg anede det ikke (hmmmmm.....sådan lidt lyse i
> det???), og siden har jeg holdt lidt lavere profil...

LOL Det må man sige var et meget nederdrægtigt og lusket baghold !

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-09-02 21:09

"peterl" <pvl@ioi.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at gå ned/ud/hen i jeres vaskerum og fortæl mig så om det er den
samme
> vaskemaskine der står der som da i sidst var derude!

Hmmm ja. *salgs-annonce* for en vaskemaskine:

Lækker finish.
Yder bedst centrifugering ved 6000 omdrejninger.
Bundtræk til let finvask.
Ryster kun let i det røde felt.

Mvh Thomas

Fra : Anders Rostgaard Bys~

Dato : 12-09-02 12:18

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> writes:

>Hmmm ja. *salgs-annonce* for en vaskemaskine:

>Lækker finish.
>Yder bedst centrifugering ved 6000 omdrejninger.
>Bundtræk til let finvask.
>Ryster kun let i det røde felt.

Kørt af pige

/Anders

--
The ebb and flow of the Atlantic tides, | Anders Rostgaard Bystrup
the drift of the continents, the very | M.Sc., Computer Science

Fra : Denise

Dato : 13-09-02 07:49

"Anders Rostgaard Bystrup" <bysse@diku.dk> wrote in message

> Kørt af pige
>
> /Anders

Hmm, jeg ved ikke om det snart var på tide en pige kom på banen her i
tråden, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige, bortset fra - kørt af
pige - ja, for mænd kan sq ikke finde ud af det, det er for indviklet for
dem, for der er jo mere end 1 program på sådan en fyr, ja der er endda "mere
end 3 ting", man skal huske, gys

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : SLP/JM

Dato : 13-09-02 12:38

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev - ja, for mænd kan sq ikke
finde ud af det, det er for indviklet for
> dem, for der er jo mere end 1 program på sådan en fyr, ja der er endda
"mere
> end 3 ting", man skal huske, gys

Uhh, alle de generaliseringer Her hos os er det lige omvendt - skal der
vaskes tøj uden, at det bliver ødelagt, er det mest sikkert at lade Jesper
gøre det

--
Susanne

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 13-09-02 14:05

LOOOL
-sådan er det også hos os, sidst jeg var nede i vores vaskekælder, blev jeg
glædelig overrasket og udbrød "ihh! vi har fået ny vaskemaskine??"....hvor
efter jeg fik oplyst at det altså var to år siden*GG*

-Charlotte
(som dog godt kan finde på at stryge en skjorte)

Fra : Denise

Dato : 13-09-02 14:19

Øv, nu regnede jeg lige med at jeg drillede fyrene herinde, og så er der
gudhjælpe mig 2 piger der svarer, om så holder de ikke engang med mig
Denise, snøftende, Brøndby

Fra : Denise

Dato : 13-09-02 14:15

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote in message news:alsiqc$8n8$1@sunsite.dk...

> [...]
der
> vaskes tøj uden, at det bliver ødelagt, er det mest sikkert at lade Jesper

Hej Susanne
Uhh, du er en af de heldige
Hilsen Denise

Fra : Niller

Dato : 13-09-02 15:28

> der
Jesper

> Hej Susanne
> Uhh, du er en af de heldige

Ja..... tricket er, at være meeeeeeget grundig og meeeeget
laaaaangsom......lige indtil til konen siger:

"Årh for helvede så flyt dig, og lad mig gøre det" !!!!

Du har meget at lære endnu Denise ;-P

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Denise

Dato : 13-09-02 16:04

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> laaaaangsom......lige indtil til konen siger:
>
> "Årh for helvede så flyt dig, og lad mig gøre det" !!!!

Hej Niller
Hihi, nej det tror jeg ikke. Vi kender udemærket det trick, når man forsøger
at lære manden noget, han absolut ikke er interesseret i at lære, enten gør
han det omvendt, eller også spørger han dumt hele tiden, eller også går
noget i stykker. Men han bliver så glad når han tror tricket lykkes så han
slipper, og det er jo også rart at have en glad mand - hihi, din konen har
da luret dig af, så her har _du_ meget at lære endnu Niller, hvis du ikke
ved det
Hilsen Denise, Brøndby

Fra : Niller

Dato : 13-09-02 16:14

> [...]
har
> da luret dig af, så her har _du_ meget at lære endnu Niller, hvis du ikke

Nååh ?? Det ved jeg nu ikke ..... for mig at se virker det da *GG*

Jeg blev single for 1 år siden ...... så nu vasker jeg selv mit tøj *SUK*

Men til gengæld bliver det gjort ordentligt og når det passer mig

Men du har ret, det gælder om at have en glad mand, så jeg går ud fra at han
så vasker din Yama

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Denise

Dato : 13-09-02 16:33

> [...]
>
> Men til gengæld bliver det gjort ordentligt og når det passer mig
>
> Men du har ret, det gælder om at have en glad mand, så jeg går ud fra at

Hej Niller
Nej, så glad er han ikke, han får snarere røde knopper af den
Men til gengæld ordner han vores 2 biler, hvis den ene skal have benzin på
eller er for snavset, så tager jeg bare den anden bil, og så ordner han det.
For jeg har nemlig også spillet dum ved en vaskehal, det kan jeg absolut
ikke finde ud af, uha der er så mange typer vask, og jeg kan ikke nå og
skrue antennen af, og sidespejlene, hvordan er nu lige det man skubber dem
ind
Til gengæld tror jeg altså også han har luret mig med det, men har opgivet
mig .
Hilsen Denise, Brøndby

Fra : Armand

Dato : 14-09-02 09:11

Niller <nielsras@privat.dk> skrev i en

> Jeg blev single for 1 år siden ...... så nu vasker jeg selv mit tøj
*SUK*
> Men til gengæld bliver det gjort ordentligt og når det passer mig

- - - - og dét er når skuffen med underbukser er tom, og/eller når man
end ikke heelt inde under sengen ikke kan finde nogle sokker der
lugter lidt friskere end dem man har på

--
Armand.
"Ungkarle er grundige folk - De kan presse det sidste ud af en

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-09-02 18:11

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja..... tricket er, at være meeeeeeget grundig og meeeeget
> laaaaangsom......lige indtil til konen siger:
> "Årh for helvede så flyt dig, og lad mig gøre det" !!!!

Jeg brugte et andet trick. Kogevask hendes favorit-uld-trøje.
Aldrig mere diskussion om hvem der vasker...

Rittig

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 12-09-02 19:05

"Anders Rostgaard Bystrup" <bysse@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Kørt af pige

Er den vinter kørt?

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Peter

Dato : 11-09-02 18:32

- Og da jeg første gang besøgte mine forældre på min nyindkøbte 916,
som jeg nok havde snakket en del om, sagde min mor om vel nok alle
tiders greatest design : "den der, den ligner da et halvfærdigt
misfoster"!!!

Mvh Peter

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-02 19:36

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Mærke forvirring :) en Monster en en Ducati, men er en Ducati en Suzuki?

Jeg blev engang ringet op af Brians mor (jeg havde drengen i skolen) - hun
var dybt fortvivlet.

Under en ransagning af Brians værelse havde hun fundet en hashpibe! Hun
havde ingen anelse om, at han var ude i et misbrug.

Jeg fik forelagt beviset dagen efter - en tændrørshætte til en Puch
Maxi!!!!!!!!!!

Så var det faktisk svært at holde masken

Knud Stange

Fra : Allan Nielsen

Dato : 11-09-02 19:51

> [...]
>
> Jeg fik forelagt beviset dagen efter - en tændrørshætte til en Puch
> Maxi!!!!!!!!!!
>
> Så var det faktisk svært at holde masken

LOL!!!

Allan Nielsen
RF600R *med en mega pibe og fire hashpiber*

Fra : Squish

Dato : 12-09-02 02:14

stange wrote:
> [...]
>
> Jeg fik forelagt beviset dagen efter - en tændrørshætte til en Puch
> Maxi!!!!!!!!!!
>
> Så var det faktisk svært at holde masken

*ROFLMAO*!

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-09-02 13:11

> Så var det faktisk svært at holde masken
>
> Knud Stange

hæ hæ hæ

Faktisk

HÆ HÆ HÆ

*cbr600 med ræcer-bong og 4 små chillummer*

Fra : Claus Rolsted

Dato : 13-09-02 01:31

"stange" <knudstangesnabelajakobsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg fik forelagt beviset dagen efter - en tændrørshætte til en Puch
> Maxi!!!!!!!!!!
> Så var det faktisk svært at holde masken

He he, stort Knud.
Den stakkels dreng

--
mvh. Claus Rolsted - motorcyklist uden motorcykel
Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.

Fra : Pein

Dato : 11-09-02 20:12

Det er ikke kun kvinder.

Da jeg havde købt min første motorcykel, en Honda CX650E, og en af mine
kammerater fra gymnasiet så den, sagde han; "Den minder om sådan en rigtig
offroad'er".

Jeg blev lidt tavs, mens jeg prøvede at få øje på bare den mindste detalje
der kunne få denne gumpetunge klump af en gyllepumpe til at lede tankerne
hen på en offroader.
"øhh bøhh, joeh... den har da 2 hjul.."

Dejlig maskine forøvrigt.

/Pein

Fra : Per Emborg

Dato : 13-09-02 00:00

Minder om en tur for et par år siden, hvor klubben holdt ovre ved havnen i
Silkeborg.
En af gutterne havde sådan en Yamaha TZR 250 racer, og det var en racer. En
knægt kommer gående og er vildt interesseret i den, dog mest af alt i
fælgene, hvorpå han spørger: "Tror du ikke, at de passer på min Yamaha
4-gearet?" Knægten var meget, meget tæt på at komme ud at svømme.
--
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk