Nedsat følsomhed i pikken
Fra : TOYZ

Dato : 11-09-02 12:16

Jeg har her det sidste halve år begyndt at opleve en nedsat følsomhed i
penis. Før i tiden når jeg var sammen med en pige havde jeg det problem at
jeg kunne komme for hurtigt men nu kan det ske at jeg kan dyrke sex i lang
tid både blid og hård uden overhovedet at komme. Det kan godt være lidt
træls når kæresten insistere på at gi mig udløsning vha blowjob men efter en
halv time er der stadig ikke sket noget... Kan det mon skyldes alderen er
ved at indhente mig her på mit 24nde år? Andre der har erfaringer på det
område?

Takker

Fra : Ole Hansen

Dato : 11-09-02 13:01

"TOYZ" <toyz1@hotmail.com> writes:

Hej Legetøj,

> [...]
> ved at indhente mig her på mit 24nde år? Andre der har erfaringer på det

Uha, det er ikke rart!

Du skulle vel ikke være på en eller anden form for antidepressiv
medicin? Ofte så har SSRI-præparanter denne uheldige bivirkning.

--
Ole Hansen

Fra : TOYZ

Dato : 11-09-02 18:28

> Du skulle vel ikke være på en eller anden form for antidepressiv
> medicin? Ofte så har SSRI-præparanter denne uheldige bivirkning.
> --
> Ole Hansen

Neej jeg tar ikke nogen form for medicin,
en panodil i ny og næ men det er vist også det eneste..

Toyz

Fra : Elros

Dato : 11-09-02 15:28

TOYZ wrote:
>.. Kan det mon skyldes alderen er
> ved at indhente mig her på mit 24nde år? Andre der har erfaringer på det
> område?

Der er jo nogen teenagere, der kommer bare man puster på pikken, og
heldigvis - for pigerne - aftager den tendens jo når man kommer op i
20'erne, men jeg tror ikke du skal være bange for at de er ved at blive
gammel.. vent du en ti år med det.

Jeg har også altid haft svært ved at blive slikket til orgasme. Det er
ikke spor unormalt for fyre at de har svært ved komme ved et blow-job
uden god hjælp fra hånden.

Fra : Fisker

Dato : 11-09-02 16:01

TOYZ skrev i news:3d7f25f5$0$165$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk :
> [...]
> noget... Kan det mon skyldes alderen er ved at indhente mig her på
> mit 24nde år? Andre der har erfaringer på det område?

Hej
Jeg oplever det nu mest som noget der foregår "i hovedet", til tider er jeg
lang tid om det, andre gange kan jeg skyde den af på få minutter (mest i
"gør det selv" sammenhæng)
Hvis vi har bollet længe og det er hende der styre tempoet sker det ind
imellem at hun stopper eller ændrer tempo lige før det går løs for mig. Det
gør at der skal arbejdes mere for at nå derop igen. Det beskrives vist nok
også af Inge og Steen Hegler som en metode hvis det kommer for hurtigt (hvis
der er nogen der stadig ved hvem de er) nogen gange er det nødvendigt for
mig at finde de gode fantasier frem før der sker noget.
Se det som et positivt "problem" at kæresten får tid til at nyde det, og
tænk over om det du "går i stå" på nu også er noget du har lyst til. Måske
skal hun ikke insistere, hun skal i hvert fald vide at det ikke er det der
får dig helt op at flyve. Det vil måske tage lidt af presset hvis du lader
hende lege/sutte uden at hun forventer nogen præstation af dig.
Det er fint nok at gøre noget for sin kæreste, men det er lettere at
håndtere hvis man er klar over at det er for hendes/hans skyld, og ikke
forventer at det gør det helt vilde for en selv (ud over glæden ved at
glæde)

--
Per, Odense

Fra : Fisker

Dato : 11-09-02 16:11

Fisker skrev i news:3d7f5ace$0$192$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk :

Kom lige til at tænke på, at hvis det tænder dig at få den suttet af, men
det er svært at komme, så kan det jo være du har brug for at blive rørt
andre steder end hvor hendes læber/tunge kan nå. Så er det jo bare at finde
ud af det sammen.
--
Per, Odense

Fra : TOYZ

Dato : 11-09-02 18:45

> [...]
> det er svært at komme, så kan det jo være du har brug for at blive rørt
> andre steder end hvor hendes læber/tunge kan nå. Så er det jo bare at

Jaah det tænkte jeg også på, måske grunden til at det er svære på den måde
er fordi man ikke har den samme kontakt til kvinden, man kan ikke rigtig
holde om hende og kysse hende som man vil selvom det er utroligt ophidsende
alligevel.
Ved dog bare ikke helt hvilke andre steder hun lige skulle berøre *G*

Takker
Toyz

Fra : Tomas O.

Dato : 13-09-02 07:10

TOYZ skrev:

> [...]
> som man vil selvom det er utroligt ophidsende alligevel.
> Ved dog bare ikke helt hvilke andre steder hun lige skulle

Hendes fingre kunne jo kilde nosserne eller mellemkødet, mellem
nosserne og det bageste hul, eller maveskindet eller..

Det er bare om at eksperimentere.. mænd har jo ogås erogene zoner
ud over pikken, heldigvis.

Det med at kysse genkender jeg... fyr for pokker hvor er det dog
erotisk at tungekysse og slikke hinanden i munden og over det
hele.. uuuuhhh

--
Protest against the closing of the Net on behalf of the chinese
people

Fra : TOYZ

Dato : 11-09-02 18:42

Hej Per og takker for svaret

> [...]
> der er nogen der stadig ved hvem de er) nogen gange er det nødvendigt for
> mig at finde de gode fantasier frem før der sker noget.

Den kender jeg udemærket godt..

> [...]
> håndtere hvis man er klar over at det er for hendes/hans skyld, og ikke
> forventer at det gør det helt vilde for en selv (ud over glæden ved at

Jaah men det kan godt være lidt svært, her den anden dag spurgte hun mig om
grunden til jeg ikke kunne komme var fordi jeg ikke tændte på hende og det
er jo lidt en skam hvis hun skal rende rundt og slås med den slags tanker
fordi jeg tænder absolut på hende, det er ikke det der er problemet. Og når
hun så især insistere på at lade mig komme vha blowjob og der ikke sker
noget tror hun at det er fordi hun gør det forkert.. Personligt har jeg ikke
noget problem med det som sån, jeg mener at det er selve processen og
sexakten som gør det hele og det er det jeg nyder, en orgasme sætter blot en
stopper for legen, men det skal jo selvfølig også med en gang i mellem

> --
> Per, Odense

Toyz

Fra : Fisker

Dato : 11-09-02 20:03

TOYZ skrev i news:3d7f807c$0$30480$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk :
> [...]
> hende og det er jo lidt en skam hvis hun skal rende rundt og slås med
> den slags tanker fordi jeg tænder absolut på hende, det er ikke det

Ja den har jeg også hørt, og er meget enig med dig.

>Og når hun så især insistere på at lade mig komme
> vha blowjob og der ikke sker noget tror hun at det er fordi hun gør
> det forkert..

igen har jeg været der

> [...]
> det er det jeg nyder, en orgasme sætter blot en stopper for legen,
> men det skal jo selvfølig også med en gang i mellem

Jeg nyder også processen mindst lige så meget som de sidste hektiske
minutter/skunder.
Nogen gange (tit) oplever jeg faktisk en masse højdepunkter uden at "komme"
, det er måske en slags orgasmer. Vi er bare så vant til at der skal leveres
et "moneyshot" hver gang.
--
Per, Odense