Grafikkort i en HP Omnibook 6000 F4509JT?
Fra : Herold

Dato : 11-09-02 00:09

Er der nogen der kan oplyse hvilken type grafikkort der sidder i denne
maskine, og hvor jeg finder drivers til det?

HP's egen side er ikke til meget hjælp.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 11-09-02 05:48

Jeg svarer dig for anden gang:

>Er der nogen der kan oplyse hvilken type grafikkort der sidder i denne
>maskine, og hvor jeg finder drivers til det?
>
>HP's egen side er ikke til meget hjælp.

Jeg ejer selv en HP omnibook 6000 - menhar for længstr glemt det
eksakte nummer på den - men tror nok, at alle Omnibook 6000 havde
samme type grafikkort - og hvis det er korrekt, så har du et ATI Rage
mobility 8 Mb siddende i maskinen.

Hvis du anvender Win XP finder den selv driveren - og det mener jeg
også den gør i win 2000, hvad anvender du for OS ?

Iøvrigt fandt jeg på under 2 minutter flg på hp egen support side:

http://h20004.www2.hp.com/keeper_rnotes/bsdmatrix/matrix31762.html

Du går ned ad siden indtil du finder flg text, hvor der i venstre
hjørne står "Notebook drivers":

HP Omnibook/Pavilion series - Windows 2000/XP Display Settings Driver

Herefter downloader du filen lige neden under ovenstående text.

Men vil du køre andet os end Win2000/XP, så må du nok kontakte HP
support telefonisk for yderligere info eller ATI selv.

Da grafikkortet vist er udgået, så skal du nok ikke regne med den
store suppport på det :(

Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.