Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus c-300
Fra : Frank

Dato : 10-09-02 20:19

Hej NG
Jeg overvejer kraftigt at købe et sådanne kamera! Det koster ca. 3500,-. Er
der noget bedre til prisen på marked?? Eller er det bedre at gi' 500 - 1000
kr. mere og få noget der måske holder sig nogle år mere?
Mvh Frank.

Fra : Alex Jensen

Dato : 12-09-02 07:23

Olympus C300 Zomm er et ganske udemærket kamera der får gode ord med på
vejen, men husk at hvis du gerne vil bruge muligheden for at optage
filmsekvenser, så er det uden lyd! Det understøtter kameraet ikke!

AJ

Fra : Emil

Dato : 17-09-02 16:53

On Tue, 10 Sep 2002 21:18:36 +0200, Frank wrote:

>Jeg overvejer kraftigt at købe et sådanne kamera! Det koster ca. 3500,-. Er
>der noget bedre til prisen på marked?? Eller er det bedre at gi' 500 - 1000
>kr. mere og få noget der måske holder sig nogle år mere?

Jeg har købt et sådant hos www.technikdirekt.de sammen med et
SM-kort på 64 MB. Det kom pr. efterkrav i løbet af et par dage.
På posthuset kom jeg af med kr. 3330,- alt incl. for begge dele.
Du kan spare yderligere et par hundrede kr. ved at betale med
kort.

Kameraet leverer forbavsende god kvallitet. Særligt
natinsstillingen imponerer.

Af ulemper skal nævnes at panoramafunktionen kun funker med
*Olympus* SM-kort. Der følger et 16 MB kort med kameraet, og det
rækker til lidt mere end horisonten rundt med vidvinkel i højeste
opløsning (har ikke prøvet med TIF-formatet for det koster
selvfølgelig hukommelse). Selv håndholdte panoramabilleder bliver
gode.

m.v.h. Emil