Til Morten Reippuert
Fra : Johnny louis

Dato : 10-09-02 19:05

Jeg har i søndags sendt dig en vigtig mail ta' nu og svar.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-09-02 21:41

Johnny louis <bendata@postman.dk> wrote:

> Jeg har i søndags sendt dig en vigtig mail ta' nu og svar.

Morten har ikke tid til at svare, da han er ude og styrke de polioramte
overarme i robåden........... 8-D

Hva Morten har du fået roet mere en 500 meter i denne sæson ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Christian Bech

Dato : 11-09-02 09:16

bendata@postman.dk (Johnny louis) skrev:

>Jeg har i søndags sendt dig en vigtig mail ta' nu og svar.

Ja ærligt talt, svar så!

--
Christian

Fra : David Blangstrup

Dato : 11-09-02 13:24

On Wed, 11 Sep 2002 10:16:21 +0200, Christian Bech wrote
(in message <6uutnu8hi39nbor6nh80j11i0pg0hj9l13@4ax.com>):

> Ja ærligt talt, svar så!

Ja, kom nu, vi venter spændt!

--