MC-Revyen og hjemmesiden...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 17:47

Hej igen.

Jeg bliver desværre nødt til at lukke undersiden MC-Revyen
midlertidigt ned, da der er så meget trafik på siden at vi ikke kan
bruge internettet herhjemme.
Så indtil vi hitter ud af at begrænse adgangen/båndbredden og mængden
af uploads er siden lukket.

Beklager meget.

Venlig hilsen Aragorn_dk

Fra : Jimmi

Dato : 10-09-02 17:58

Hvis du hoster på IIS, kan du under fanebladet Web Site sætte Connections
til eks. 10 connections, derefter kan du gå til fanen Performance og slå
"Enable Bandwith Throttling til, og sætte den til 30KB/s.

Så kan der max være ti brugere på, og de vil have 30 Kilo bit pr. sekund til
deling.

/Jimmi
(XJ600S)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-02 23:58

"Jimmi" <jimmi@klud.dkSLETDETTE> wrote in message
> [...]
> "Enable Bandwith Throttling til, og sætte den til 30KB/s.
>
> Så kan der max være ti brugere på, og de vil have 30 Kilo bit pr. sekund

Taker, bukker og roder med faneblade og båndvidde og antal brugere...

MvH Aragorn_dk

Fra : Jens Arnfast

Dato : 10-09-02 18:56

On Tue, 10 Sep 2002 18:46:55 +0200, Aragorn Elessar
<aragorn@welles.dk> wrote:
>Så indtil vi hitter ud af at begrænse adgangen/båndbredden og mængden
>af uploads er siden lukket.

som skrevet tidligere, der findes et "mirror" på
http://www.squad.dk/mcrevyen/

Ingen båndbredde begrænsning og ingen trafikken forstyrrer

--
-jens

"Me no internet, only janitor, me just wax floors."

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 10-09-02 21:24

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> wrote in message

> [...]
>

> --
> -jens
>
> "Me no internet, only janitor, me just wax floors."

Takker og bukker, dejlig hurtig download.
Mvh
Anders O, der manglede 2001 i samlingen, men mere vil have mere. 2002
anyone?

Fra : Jens Arnfast

Dato : 10-09-02 22:16

On Tue, 10 Sep 2002 22:23:57 +0200, "[8260]Anders Olesen"
<9822@NuHaaberJegIkkeDerErNogenDerHarEtDomaeneDerHedderSaadanHer.e.iha.dk>
wrote:
[snip]
>Anders O, der manglede 2001 i samlingen, men mere vil have mere. 2002
>anyone?

I så fald må de gerne kontakte mig, så smider jeg dem op. :)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-09-02 12:32

Jens Arnfast wrote:

> som skrevet tidligere, der findes et "mirror" på
> http://www.squad.dk/mcrevyen/
>
> Ingen båndbredde begrænsning og ingen trafikken forstyrrer

Hmm, det her er første gang jeg henter noget her fra auc og så går det med
2 megaBYTE i sekundet! ...og jeg syntes at min 1 mbit opkobling var
hurtig Feeedt
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Janus

Dato : 11-09-02 14:39

Jep jeg hentede med 3,5 megaBYTES/sek

ok hurtigt

Janus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-09-02 12:54

Jens Arnfast wrote:

> som skrevet tidligere, der findes et "mirror" på
> http://www.squad.dk/mcrevyen/

Hvorfor har du egentlig ikke også zippet dem? Det hjælper måske ikke på
..jpg'er?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jens Arnfast

Dato : 11-09-02 13:13

On Wed, 11 Sep 2002 13:54:19 +0200, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:
[snip]
>Hvorfor har du egentlig ikke også zippet dem? Det hjælper måske ikke på
>.jpg'er?

Næh .. ikke alverden, jpg er ret godt komprimeret i forvejen.

... derudover var der ingen zip på maskinen jeg kan dog godt lave
det til tar.gz filer?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-09-02 13:31

Jens Arnfast wrote:

> On Wed, 11 Sep 2002 13:54:19 +0200, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
> wrote:
> [snip]
>
> Næh .. ikke alverden, jpg er ret godt komprimeret i forvejen.

Så kan det jo jo også være lige meget

> .. derudover var der ingen zip på maskinen jeg kan dog godt lave
> det til tar.gz filer?

Er gzip ikke zip?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 10-09-02 19:32

Aragorn Elessar <aragorn@welles.dk> lagde en arm i

Har der nogenside været en gsx-r 250 i mcrevyen?

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 10-09-02 20:42

> Aragorn Elessar <aragorn@welles.dk> lagde en arm i
>
> Har der nogenside været en gsx-r 250 i mcrevyen?

Nej - gixxeren har aldrig været officielt importeret. De gixxere der blev
solgt i DK var nogle overgemte modeller der var produceret til det japanske
hjemmemarked i 87-88, og blev tilbudt til Europa i 89, hvor den danske
Suzuki-importør aftog en stor del, hvis ikke dem alle.

Allan Bojesen